little85 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei! Klarer ikke finne innstillingene for digital lyd, bruk av SP-DIF utgangen på lydkortet på hovedkortet mitt! Hjelp meg!! Liker bedre Soundstorm Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har du installert driverne? Hva er det du vil stille på? Lenke til kommentar
little85 Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 For og ta et eksempel: Jeg kjører digital lyd, men uten annen dekoding enn lusne Pro Logic på vanlig lydkilde fra datamaskinen med SoundMax. På Soundstorm sitt lydkort, kjørte jeg også digital lyd, men da fikk jeg lov og bruke dolby digital dekoderen til ALL lyd som kom ut av datamaskinen. Og det sier seg selv at Forskjellen på gamle Pro Logic og Dolby Digital gjør sin forskjell både lydmessigt og volummessigt! Men dette har jeg alså ikke mulighet til på SoundMax. Og det irriterer meg grenseløst!!!! Må kjøpe nytt lydkort til x antal tusen for og få brukt digital dekoding for best mulig lyd er kjedelig når et billigt amd hovedkort gir meg alt jeg trenger og det dyreste asus intel hovedkortet bare gir meg dårlig lyd! Dårlig gjennomført!! Dessuten er det f... ikke optisk ut på hovedkorte til nesten 2000!!!! HALLO!!! litt skuffet lydmessigt på dette hovedkorte vertfall!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå