finger Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Smarte finger (meg) skulle starte vice city, og med noen kjappe fingertaster på keybordet mitt så sletta jeg gamen min med den sjokktilstanden jeg var i så restarted jeg pcen med håp at windows ikke skulle registrere slettinga... men nei...gamen var borte og var ikke til å finne... Vær så snill...make my day med et prog som kan gjennopprette slettede filer Yours truly (snufs snufs) finger Lenke til kommentar
atticus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Du er så DUM finger. Har du ikke lært at du ikke skal spise alt du finner på bakken ? og spesielt foran datamaskinen? Prøv GetDataBack for NTFS selvom , såvidt jeg vet, denne gjennoppretter hele partisjoner og ikke mapper. Du får teste. ( Husk samfunnskunnskaps leksa til imorgen ) Endret 29. januar 2004 av atticus Lenke til kommentar
finger Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 hmm sjekker d ut nå og du forresten hvilken lekse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå