Bandidos-Pelle Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jo, har gjort som dere anbefalte, og har gått til anskaffelse av AlamDV2 for å lage effekter. Problemene kommer da jeg har lyst til å få de "effekt-fulle" scenene som jeg har drevet med i Alam, inn til Studio 8 igjen! Jeg har laget en .avi fil av det jeg har gjort, men Studio 8 har (hvis jeg ikke tar feil) ingne mulighet for å få inn .avi filer i sitt program. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Skal nemlig sende den redigerte filmen tilbake til kassetten. Har et mini-DV kamera. Trenger hjelp, da vi skal levere et skole-prosjekt i løpet av en uke! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 adobe premiere pro er et fantastisk program, som (i motsetning til adobe premiere 6.0) støtter avi filer... Kan ikke mye om pinnacle Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det kommer an på hva slags codec du har brukt i avi-filene. Avi er ikke bare en type filer, det kan være DV, Cinepak, Indeo osv. avhengig av hvilke codec du har installert. Hvis du bruker en spesiell codec på en maskin, så er det ikke sikkert at den samme er installert på en annen maskin, og da får du problemer med å lese filene igjen. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg er helt sikker på at det går på en eller annen måte, men kan desverre ikke forklare hvordan. Men bare fortsett å prøve Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå