Gunfreak Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 det er ute i usa i dag, og skal slippes i england i mårra, har bestillt det på Play i dag, å håper å få det til mandag eller tirsdag, det er 7 nye missions, som blir en del brett, nå kan du kalle in air strikes fra b52 bommbere og F4. gleder meg sinsykt, noen andre som gleder seg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 7 nye missions synes jeg var lite egentlig. Skal bli gøy å prøve å spille med det andre laget. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54384 <- Rewiew Score: 6/10 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Gleder meg litt. Spillet er bra, men en del bugs og dårlig optimalisert motor. Ellers konge. Endret 29. januar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 7 nye er ikke lite da, jeg tror det var 8 i hele spillet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Leste i testen at spillet skal ha Co-op mode. Vet at det er mange som har etterspurt det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Leste i testen at spillet skal ha Co-op mode. Vet at det er mange som har etterspurt det Konge! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54384 <- Rewiew Score: 6/10 han som testa spillet var litt rar, han likte ikke at det var mye rekyl på våpene, og at det var vansklig å se findene pga. at jungelen var så bra laget Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Må jo drite i testene, så en test som ga Mafia 20% av 100%, har aldri vært mere uenig, dette er et bra spill, co-op mode og ekstra levels setter prikken over i`en. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 vet, jeg bare syns de er morrsome noen ganger. jeg leste en test av splinter cell, der den fikk 2/10 fordi det var for vansklig, testeren greide aldrig første mission. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nei, kan ikke si jeg gleder meg. Runnet det første, men det var så mye bugs. Tør ikke å bruke 450 kroner på et spill jeg må tvinge gjennom PC`n. Var forsåvidt fornøyd med spillet. Mange fine oppdrag, herlige kommentarer, pen grafikk og bra spenning. Men jeg fikk det aldri til å funke på PC`n min. Tror ikke jeg har hjerte til en slik opplevelse igjen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nei, kan ikke si jeg gleder meg. Runnet det første, men det var så mye bugs. Tør ikke å bruke 450 kroner på et spill jeg må tvinge gjennom PC`n. Var forsåvidt fornøyd med spillet. Mange fine oppdrag, herlige kommentarer, pen grafikk og bra spenning. Men jeg fikk det aldri til å funke på PC`n min. Tror ikke jeg har hjerte til en slik opplevelse igjen. En utvidelsespakke er jo vaneligvis billig. Dessuten er denne patcha. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 jepp, har lest at de har fjerna alle de store bugsene og nesten alle de så. jeg hadde også problemer med at spillet ikke fuka så bra på pc'n min, men med noe patcher så funka det fint Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Dessuten er denne patcha. Kan vel også nevne at de prøvde seg me en del patcher til originalen, uten at det imponerte noen. Var selv betatester en periode, og det var stort sett mye problemer. Sjefsprogrammereren forstod heller ikke hvorfor folk klagde over lav FPS. Mente at 30 skulle være nok i massevis. Kan også nevne at han var et populært kniv-offer på serveren Det morsomme var at vi spurte om det var noe vi kunne gjøre for å bedre FPS, og da svarte han bare "Kjøpte bedre PC". Ble ganske tyst når jeg nevnte mine specs... Hadde det ikke vært for alle problemene, kunne dette spillet vært en vinner. Fist Alpha ska visstnok slite enda mer på FPS, pga større maps. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Får jeg det til en billig penge, samt at det ikke er fullt av bugs, da er det selvskrevent. Likte spillet godt i MP også. Mange harde slag der Kommer til å vente med å kjøpe det. Får se hva dere som ikke er så skeptiske sier om det. Men jeg må innrømme at jeg savner en del av kommentarene til han neger`n på laget. Vet dere om det blir nye gubber nå? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Eneste jeg misslikte med spillet var at man taper om "vennene" dør, i tilegg sugde AI`en på teamet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 det var litt kjipt, med Ai på folka dine, kunne ønske det var litt større slag på Sp delen, da man har flere folk på laget ditt, som også kunne dø utan at man tapte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå