remerserr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Man trenger faktisk ikke logge av pc'n for å gjøre andre ting. Min Pc står på 24-7-31-365 og jeg gjør faktisk MYYYYYYEEEEE annet enn å bruke den... Faktisk morsommere ting enn å diskutere med en idiot som deg! herregud... stfu Lenke til kommentar
Normann Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 remerser: Ingen som har sagt noe om det på 3 dager (som antakeligvis betyr at vi er ferdige med "kranglen") så kommer du med så teite inlegg... har stfu på denne topicen i 3 dager... STFU selv du... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 remerser: Ingen som har sagt noe om det på 3 dager (som antakeligvis betyr at vi er ferdige med "kranglen") så kommer du med så teite inlegg... har stfu på denne topicen i 3 dager... STFU selv du... Spar meg begge! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 denne posten burde ha blitt stengt for 3 dager siden... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 drit no i det då! finito med det!! men som sagt. så er v600 skikkelig fin! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan noen legge ut ett bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå