jendor Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kommer den mobilen med sexy undertøy på? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kommer den mobilen med sexy undertøy på? Den kommer med uten undertøy!! Helt naken Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Oi... Her har vi god humor altså!(NOT) Fettern min på 4 har kommet over det stadiet dere er på... Ehm....du må jo være en virkelig kjedelig person Nei, egentli ikke... Har faktisk endel morsommere ting å gjøre enn å sitte her å le av den "veldig gøyalle" humoren deres... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Øh, hvorfor skriver du her da? Hvis du har morsommere ting å gjøre, mener jeg? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nei, egentli ikke... Har faktisk endel morsommere ting å gjøre enn å sitte her å le av den "veldig gøyalle" humoren deres... hvis du ikke liker d vi sier ol. her så drit i å si noe! Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 men du må jo tydeligvis ha lite å finne på da siden du tar deg tid til å sitte her å lese og svare... eller ??? du bør skaffe deg et bedre liv da... vi liker denne humoren vi Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 vi er jo nesten geniale når det kommer til humor Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 du bør skaffe deg et bedre liv da... vi liker denne humoren vi Sier liiiitt om dere da!! Hva med å starte ett "bæsj,tiss,promp" forum da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hva med å starte ett "bæsj,tiss,promp" forum da? He, he, men det er jo litt morsomt da Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 unnskyld at jeg spør men hvorfor gidder du i det hele tatt å gå inn her da?? ingen som tvinger deg vettu din voksne lille mann.. huff tenk å være så barnslig som oss.. vi må jo være dumme i huet vi eller ?? d er jo faktisk du som bruker tiden din på noe bortkastet ( siden du mener d er det) vet ikke hvem som driter seg ut her jeg.. kanskje du burde logge deg av pc`n da å skaffe deg et liv.. om du ikke liker denne humoren så kan du vel skaffe deg ei side som har den humoren du liker da.. ikke verre enn det vettu.. så SLUTT Å KLAG... Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 En god latter forlenger livet Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 faktisk ganske god humor dette! så slutt å klag. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kommer den mobilen med sexy undertøy på? Nei,men SE Z600 (jeg vet ikke om du liker de litt tjukke?) kommer med to sett klær. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 lange lilla longs..... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hav med modelltynne E700?? Du kan jo alltids "strippe" den for batteriet?? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kanskje du burde logge deg av pc`n da å skaffe deg et liv.. Man trenger faktisk ikke logge av pc'n for å gjøre andre ting. Min Pc står på 24-7-31-365 og jeg gjør faktisk MYYYYYYEEEEE annet enn å bruke den... Faktisk morsommere ting enn å diskutere med en idiot som deg! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kanskje du burde logge deg av pc`n da å skaffe deg et liv.. Man trenger faktisk ikke logge av pc'n for å gjøre andre ting. Min Pc står på 24-7-31-365 og jeg gjør faktisk MYYYYYYEEEEE annet enn å bruke den... Faktisk morsommere ting enn å diskutere med en idiot som deg! Må vi kansje hoppe ned 10 hakk å holde oss til topic? Selv om topic'e er litt rart? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 lyst på denne jeghttp://www.cepbul.com/motorola/motorolar880.htm flere enn meg som får den sånn: Aðýrlýk: 90 gramm Boyutlar (U x G x K): 99mm x 45mm x 19,2mm Bekleme Süresi * : max. 145 Saat Konuþma Süresi * : max. 4 Saat hatt problemer med språkene på nett før... Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kanskje du burde logge deg av pc`n da å skaffe deg et liv.. Man trenger faktisk ikke logge av pc'n for å gjøre andre ting. Min Pc står på 24-7-31-365 og jeg gjør faktisk MYYYYYYEEEEE annet enn å bruke den... Faktisk morsommere ting enn å diskutere med en idiot som deg! men du har fortsatt ikk svart på hvorfor du gidder å skrive inn her hvis du syntes vi er såå utrolig barnslige?? sier litt om deg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå