Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Et MINIMALT fåtall... Mye større sjanse for å bli avhengig av alkohol. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) og røyk... og meget mange andre stoffer (f.eks diverse medisiner) Endret 29. januar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Heh... En av de sterkeste rusene du kan komme over (NEI, jeg har ikke prøvd) blir faktisk "fremstilt" av mennesker... Nemlig, kjertelen som fremstiller adrenalin tror jeg... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 eller de stoffene som kvinner får pumpet rund i kroppen under en fødsel... Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Ingen har sagt at det skal være lovlig å kjøre bil i noen som helst form for beruset tilstand (noe det heller ikke er i dag) Har ingen ting å si, folk gjør det. Det blir ikke mindre problemer av å legalisere enda et rusmiddel. i saken der han tyske fyren som spiste han andre vil jo dette gå utover familiene til begge to, og deres nærmiljø. jeg er også 110% sikker på at folk rundt de får mye større psykiske problemer enn hvis din mor hadde tatt deg i å drikke som 15åring (hvis hasj blir legalisert vil det sansynligvis komme på lik linje med alkohol) Begge var asosiale freaks i dette tilfellet. Vil ikke en hasj-bruker påvirke familien og nærmiljøet? Hadde feks. fattern begynt å røyke hasj HVIS det ble legalisert, kan jeg garantere det hadde blitt familie problemer. Incest. Grunnen til at dette er forbudt er fordi at då blir det mye lettere å straffe fadre, onkler, bestefedre, mødre og andre som utfører sexuelle overgrep på sine nærmeste. Dømmes du for seksuelt overgrep har det ingenting å si hvem du har gjort det mot, man kan ikke dømmes for flere forbrytelser i Norge på en gang. Tanken var et frivillig incenest forhold som ikke påvirker andre enn dem selv, burde dette da legaliseres? Spørsmålet er aktuelt da topic handler om å legalisere noe som er ulovlig, men ikke skader andre i noen syn. Tigre er utryddningstruetm det er grunn nok til å ikke jakte på de, hvis man absolutt må jakte på noe levende kan man finne en art som ikke tar dør ut hvis man skyter ett individ eller 3 Ting å tang har blitt utryddet i alltid. Du ser ikke problem stillingen; Om tigeren lever har ingen ting å si, at den skal leve er ditt politiske standpunkt. Metaforen er veldig aktuell. Drep tigeren (Forby hasj) ---> Tigeren spiser ingen (Hasj skaper ingen problemer) La tigeren leve (Legaliser hasj) ---> Tigeren spiser noen (Hasj fører til psykiske problemer hos en spesiell person og han blir en enrom belastning for trygdevesenet og familiene til de 2 folka han drepte) Endret 29. januar 2004 av Armalite66 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) wow.... det er INGEN som kan bevise at hasjbrukere (misbrukere i dine øyne) er et større problem for trygdevesenet enn den gjennomsnittlige mann i gaten... og så tror jeg at du skal leite lenge hvis du finner noen som har drept flere personer i hasjrus... tror heller du bør se på de lovbruddene som alkoholholdige mennesker har begått Endret 29. januar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Se på Nederland, det blir ikke solgt mer cannabis der nå en da det var ulovlig og ei flere røyker det... Så den teorien din der er helt høl i hue! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Vi har promille sjåfører og fylle vold. Det er nok. Folk er dumme og kan ikke oppføre seg, derfor må hasj og alle andre narkotiske stoffer være ulovlige. For å sitere en genial mann: I have never seen two people on pot get in a fight because it is fucking IMPOSSIBLE. "Hey, buddy!" "Hey, what?" "Ummmmmmm...." End of argument. Say you get in a car accident and you've been smoking pot ? You're only going 4 miles an hour. Crashhh "Shit we hit something." Forgot to open the garage door dude". Least no one was hurt. - Bill Hicks (klikk for flere morsomheter, eller kjøp cd'en Revelations/Rants in E minor) I mine øyne er alkohol flerfoldige ganger verre enn hasj. Vi har, som du sier, folk som kjører i fylla og meier ned unger, kvinner på vei hjem fra mc-klubben og unge gutter på moped. Vi har også fulle og grinete mennesker som knaller ned fyren foran i taxi-køen, boletryner som er aggressive og knaller ned den første og beste personen, folk på heroin som stjeler for flerfoldige tusen hver dag, som hiver fra seg sprøytespisser, og så videre.. mye annet dritt. .. og så har man hasj-røykerne, som sitter inne i, blir sløve og avslappet, kniser og fniser litt, og spiser brownies. Joda, røyker du et par gram hver dag, blir du til slutt lettere tilbakestående, men det samme kan man si om alkohol og egentlig alle andre rusmidler. Alt med måte.. Endret 29. januar 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 tror heller du bør se på de lovbruddene som alkoholholdige mennesker har begått Trine (16) med blåbærsmak.. nå med 12% alkohol! Nam, nam. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Heller hasj enn vanlig røyk. øhhhh.....nei Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Trine (16) med blåbærsmak.. nå med 12% alkohol! Nam, nam. Whiskey Tango Foxtrot, over. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 GO Psilocybe! Hehe, er jo litt morsomt at du har ett mescalin nick (For de som ikke veit hva mescalin er, så er det Fleinsopp bl.a. For de som ikke vet hva det er, da kan du bare drite i og lese det jeg skriver her...) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Heller hasj enn vanlig røyk. øhhhh.....nei øhhh, hvorfor ikke??? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Verbotenism is the way to go... nei så aldeles ikke. Sett utifra ett rent sosialøkonomisk ståsted er jeg for legalisering, i det minste bør det avkriminaliseres. Skal bli spennende å se hva biltjuv-dødaren får, så kan jeg sammenligne det med strafferammen for besittelse av ett større parti hasj, kommer jeg til å le? Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Denne tråder er bare en av mange som får meg til å tvile på at P&R-forumet noen gang vil åpnes... Tråden stenges. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Heller hasj enn vanlig røyk. øhhhh.....nei øhhh, hvorfor ikke??? vel, føkker opp alt som heter nerver,sans,konsentrasjon og at det lukter vondt, hvis man har så ******* lyst til å være en hippie fanatiker, smoke some weed and be cool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg