DrDoogie Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Synes det at sci-fi som sjanger egner seg bedre i film-format og fantasy som bokformat! Her må jeg flire litt... godflire altså. "Night's Dawn"-triologien er på... *kikker i bokhylla* 3640 sider. Meneh, jeg skulle likt å sett den bli til film. Jo. EDIT: VVV Vri nei. Jeg bare hintet om at det ikke alltid er så lett å få en god historie inn på noen timer med film. Skjønt, LOTR ble jo veldig bra, så det kan kanskje gå an å få "Night's Dawn" inn på filmformat også. Og det hadde jo vært positivt. Endret 31. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hmm, vel om du ikke skjønnte det Doogie så skal du få det med teskje nå... Legg til det personlige pronomenet JEG foran synes så kanskje du forstår den du og! Men vri det som du vil Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Douglas Adams - Hitchhikers guide to the galaxy Ikke-science, men fantasy, skal visst være bra, Ørjan Drange - Under Steinbølgene (på nynorsk) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Så Breakfast of Champions her om dagen (var vel på TV2), basert på boka med samme navn av Kurt Vonnegut. Fikk veldig lyst til å lese den og mer til av samme forfatter, er det noen som kan anbefale ham? Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er også fann av Peter F Hanilton. holder på med Night's Dawn triologien nå. Iain M Banks er også veldig bra av sama kaliber som Hamilton. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Douglas Adams er kongen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Asimov's Foundation serie er jo veldig bra sci-fi Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg må innrømme at det første jeg tenkte på var Huxley og Orwell, samme som FreeBSD. Tar det for gitt at du kjenner nevnte verk ganske godt, og gjør du ikke det så er jo det en rimelig grei oppføring i "to-do"-lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå