Sitronade Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det kommer til å være veldig mange guilds...Hvilken guild har dere joina hvis dere har da...Jeg er medlem i ''Strengt and Honour'' og er en Nightelven Rouge...Dere da? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Medlem av guilds allerde? *forvirra* Lenke til kommentar
JågI Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 spillet har vel ikke kommet enda(??????)?....hm? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tenker jeg venter med guildjoining tell spellet kommer ut jeg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ehhh tidlig ute du eller?? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Finnes det en norsk guild som basert seg på The horde? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Ja det er nå det er joining av guilder...Mange er fulle alledere...Det er sikkert noen som er med The Horde...Hvis du går på forumet Wow/linker så finner du en link til topp200 guilder... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Tror ikke det finnes noen Norske i det hele tatt... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Nå har jeg klart meg gjennom intervjuet og jeg er medlem i guilden!Jeg er en stolt Strengt of Honour medlem! ... Ikke noen fler som har joinet guild? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Tenker jeg venter med guildjoining tell spellet kommer ut jeg. Du finner INGEN guilder du kan joine når spillet kommer ut!De fleste er fulle alerede! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 faan er vitsen med å poste 4 poster etter hverandre? Haster ikke å joine guild, men jeg finner nok en hvis ikke starter jeg selv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post.Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig / overdrevet bruk av smiley's, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg