pgdx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Her har jeg laget en oversikt over hva jeg daglig må gjennomgå for å sjekke saldoen min på Skandiabanken. Noen som har samme problemene som meg, eller er det noe jeg gjør feil? Takk PT Endret 31. januar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Du har gjort en feil nå: "http://"http//www.lagring.net/skandiabanken/" Feil url? http//lagring.net/skandiabanken/ Korrekt url Endret 29. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Skandiabanken fungerer flott her! Opera 6.06 med 'Identify as MSIE 5.0' Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bruker IE 6, ingen problemer. Lenke til kommentar
methosmen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Idag fant jeg ut en måte hvor jeg klarte å få droplisten hos skandiabanken.no med Opera 7.23: Hvis jeg først trykker på "Demo" og deretter "login" så funker droplisten i oversikten Gi tilbakemelding om dette funker med dere òg. Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har et annet problem.. I Opera får jeg ikke lastet ned sertifikat. Det kommer opp en boks som sier at jeg skal lage passord, men den godkjenner ikke noen av passordeene jeg skriver inn. Det kan vel ikke være slik at dette er et passord jeg skal kjenne til og skrive inn? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Det kommer opp en boks som sier at jeg skal lage passord, men den godkjenner ikke noen av passordeene jeg skriver inn Sikker på du ikke må skrive det samme inn to ganger på rad? Edit: leste feil Endret 15. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Opera 7.50, du finner den på forumet deres, i Beta Testing. Denne fungerer faktisk i 50% av tilfellene, så hvis du reloader 5-6 ganger vil du klare å komme deg inn. Opera har et bug-report skjema, jeg anbefaler sterkt at folk bruker det... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ja, jeg har selv gått over til Opera 7.5p1 Gleder meg til p2 kommer. Ikke lenge til nå... de har lovet den i flere uker, må sjekke om den har kommet snart... Lenke til kommentar
zehn Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 men hvorfor fungere skandiabanken.no noen ganger mens andre ganger ikke? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Preview2 er ute, men problemet er der fortsatt... På tide og mase litt mer på Opera, send bug report, si fra på forumet etc Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Preview2 er ute, men problemet er der fortsatt... På tide og mase litt mer på Opera, send bug report, si fra på forumet etc http://my.opera.com/forums/showthread.php?s=&threadid=29233 Tror ikke det er Opera sin feil. Mer heller Skandiabanken. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Skandiabanken er sikkert en grei bank med fornuftige renter og slikt, men internettløsningen deres er tragisk. Alt dette styret med å laste ned sertifikater ol Burde gjort som andre og basert seg på sånn "kalkulator-dings". Sikrere er det også. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Sertifikatet er jo null verd når man bruker samme user/pass som ved innloggoing. Det eneste det bidrar med da er en advarsel om at noen andre har lastet ned, og sitter man ikke ved maskinen når den mailen popper ned så kan jeg garantere at kontoen er tom når man finner ut Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Sertifikatet er jo null verd når man bruker samme user/pass som ved innloggoing. Det eneste det bidrar med da er en advarsel om at noen andre har lastet ned, og sitter man ikke ved maskinen når den mailen popper ned så kan jeg garantere at kontoen er tom når man finner ut Er bare å beskytte pin-koden da. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er bare å beskytte pin-koden da. Point'et er at med disse "kalkis-dingsene" får man generert nye engangskoder hver gang man logger på. På Skandiabanken har man samme pin-kode hele tiden (med mindre man gidder å bytte manuelt da). Hvis noen da er så uheldige å f.eks ha en keylogger på maskinen sin, er man føkked -> Saldo: 0,- Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Er bare å beskytte pin-koden da. Point'et er at med disse "kalkis-dingsene" får man generert nye engangskoder hver gang man logger på. På Skandiabanken har man samme pin-kode hele tiden (med mindre man gidder å bytte manuelt da). Hvis noen da er så uheldige å f.eks ha en keylogger på maskinen sin, er man føkked -> Saldo: 0,- Nettopp, og hadde rutinene for å laste ned sertifikater vært litt anderledes, med egne user/pass, så hadde sikkerheten plutselig vært en god del bedre Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Og hvorfor skulle det være større sjanse for at noen fikk tak i den firesifrede pinkoden din enn at noen får tak i koden til minibankkortet? Så lenge man har minibankkort så er det ikke så veldig sikkert uansett kalkulator eller ei. Uansett... Jeg kjenner en av de som har laget løsningen til Skandiabanken, og han sier at foreløpig så er Opera (og andre nettlesere enn IE) kraftig nedprioritert pga at det er så mange bugs med IE foreløpig. Og i tillegg så er det også en del flaskehalser fysisk sett som de må ordne med først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå