Hebbe Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Noen som har noen kule logoer, bilder, linker, tips eller ideer til utskjæring av sideplate til kabinett Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Du kan gjøre det så enkelt at hvis du har AMD, slenger du på en AMD-logo, og har du Intel, slenger du på en Intel. :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 CS logon er jo alltids en schläger da Lenke til kommentar
Hebbe Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg hadde tenkt meg å skjære ut et bilde/logo å ha plexi bak. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Søk etter tatoveringer. Da finner du mye kult som du kan bruke. Jeg holder på å skjære ut en tribal tattoo. Det ser ut til å bli bra. Lenke til kommentar
@lex Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Har noen noen tips om f.eks. klistre merker man kan klistre på et plexi glass? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Vis du er mye i Tyskland så burde du ha et elgskilt på sia. Da vinner du alt av casecompoer i tyskland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå