Andreas2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei, jeg lurer litt på om det finnes noen java programmer til å lese mail , sende , motta? Hvor finner jeg ringetoner med vibrering + tone samtidig? =) Finnes det noe annet nyttig jeg bør vite om tlf'en? Har lest MANGE poster om mye forskjellig her men har ikke funnet noe særlig svar... Visst dere vet om noen gode sider til å finne bakrunner eller annet "stæsj" til tlf'en -> pm me Mvh Andreas Håkonsen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det står en internett adresse bak på batteriet ditt, sjekk den siden og samsung fun club. Registerer du deg der med serienummer osv har du 300 poeng som du kan kjøpe slikt for på den siden, du kan også få noen ringetoner gratis.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 har du gjort det Anette? for jeg får feil hele tiden..... den inlogginga mener jeg.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 HAr faktisk ikke logga meg inn etter at jeg registrerte meg.. Men registeringen gikk ihvertfall fint... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 gikk foresten greit... lite utvalg da men.. lasta ned en cowboy låt og et slåssespill.. Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Jmmk, lyst å fortelle hvordan du får til å sende mail utenom mms med E700??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå