Tho®¿ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har noen en et program som jeg kan bruke til å ta bilde med skjermen min med? et sånt screenshot? en link ell no sånt? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ka n du ikkje berre bruka Prt Scr-knappen din da? Eller skal du ha eit prog der det tar bilder ofte, som film eller noe slikt'? Da vet eg ikkje ka eg skal anbefala. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ka n du ikkje berre bruka Prt Scr-knappen din da? Eller skal du ha eit prog der det tar bilder ofte, som film eller noe slikt'? Da vet eg ikkje ka eg skal anbefala. det er et bilde av hva jeg gjør inne på skjermen! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du kan trykke Prt Sc knappen oppe i høyre hjørne på tastaturet, og så lime inn i f.eks mspaint. Skal du ta bilde av bare et vindu så trykker du ALT+Prt Sc. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 det er et bilde av hva jeg gjør inne på skjermen! No er ikkje eg heilt med... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 det er et bilde av hva jeg gjør inne på skjermen! No er ikkje eg heilt med... srry, skulle egentlig skrive noe annet, men det glømte jeg... takker for hjelpen, det funka! Lenke til kommentar
taulen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hehe, ja men bra u fekk det til, uansett hva du skulle... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Skal man ta mange screenshots, så er fraps ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå