crapgame Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvordan tar jeg å lager meg en kopi av en dvd jeg har? for den er vel for stor til en brenne dvd eller? Lenke til kommentar
god_online Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du kan jo f.eks. lese D E T T E ... Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvis du skal brenne en film DVD: Hvis du har en DVD brenner, må du bruke ett program til å dekode DVDen med(hvis den er kopibeskyttet), her anbefaler jeg DVD Decrypter. Deretter må du bruke ett program til å komprimere filmen så den passer på en DVD-5 plate, grunnet at nesten alle filmer er på DVD-9 plater. Her er CloneDVD å anbefale. CloneDVD komprimerer og Brenner. DVD decryptor kann du laste ned nesten hvor som helst og det er gratis. CloneDVD kan lastes ned fra Elby sin hjemmeside som en trial som varer i noe og 20 dager(husker ikke). Hvis du gjør dette vil du også få med menyene og alt ekstramateriell(hvis du vil) Hvis du ikke har en DVD brenner må du komprimere filmen til DivX (evt. MPEG) til dette formålet er DVDx å anbefale. Lykke til Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Les heller linken til god_online. Den er enklere hvis du vil gjøre det kjapt. Dessuten får du bra kvalitet på filmene også. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg annbefaler dvdshrink. grunn: enkelt, gratis, på norsk hvis du vil, gratis og enkelt. http://www.dvdshrink.org/ Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den bruker jeg også. Veldig bra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå