iacob Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Når jeg kjører liveupdate i Norton antivirus 2002, så går alt fint frem oppdateringen av selve programvaren. Altså etter at den har lastet ned virusdef. osv. Dette er feilmeldingen jeg får. Noen som har forslag til løsning? Windows 2000 Service Pack 1 NAVNT 8.00 LiveUpdate kunne ikke fullføre oppdateringen. Kontakt teknisk brukerstøtte og oppgi all informasjon som vises på skjermen. Du finner kontaktinformasjon ved å klikke på valget for teknisk støtte for Symantec-produktet på Hjelp-menyen. Filene nedenfor kunne ikke oppdateres av LiveUpdate: Fil: C:\PROGRA~1\NORTON~1\Cfgwiz.ex^ 300112 Bytes 10/5/2001 13:22:28 v8.0.0.58. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er en trojan: http://securityresponse.symantec.com/avcen...valinstructions Lenke til kommentar
iacob Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Takk for svar. Fulgte prosedyren der, men fant ikke window33-oppføringen i registeret. Da må det vel være noe annet? Iacob Lenke til kommentar
iacob Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Finner heller ikke fila om jeg søker etter den. Altså windows33.exe Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Start-->kjør-->skriv inn msconfig-->På startup så se etter windows33 der, hvis den ikke er der så kjør en online-virusscan. Da anbefaler jeg Trendmicro's Housecall, den finner den og fjerner den. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Har søkt etter fila, sett i registeret og msconfig samt viruscan. Noen som har noen annen forklaring på hva det kan være? Iacob Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har du prøvd med en reinstall? Etter det jeg har lest til nå skal dette ikke tyde på å være en trojan for du mangler filen for å kjøre livupdate. Den trojanen XPUserz nevnte sin eneste sammenheng med Cfgwiz.exe filen er at hvis den filen er oppe så terminater det den. Ellers kan du prøve en system restore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå