[nicko] Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Noen som har gjort dette? Hvordan, med tanke på alt som er montert i taket på psu et. Den står jo feil vei i utgangspunktet(opp ned). Noen? Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg tenkte kanskje på noe lignende den topower psu moden... Lenke til kommentar
Lord_E Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hvilken mod er du sikter til. Hvis det er at den står vertikalt som er problemt er det bare og ta mål og skjære ut en metallplate slik at du kan få den horrisontalt da kon du i tilleg få en ekstra vifte over der. Holder på med det selv nå. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Planen var noe lignenede denne: http://www.overklokking.no/annet/PSUmod/index2.html bare på en chieftec 340 psu. Grunnen til at jeg spørr er at det er festa en del dingser oppunder taket hvor jeg gjerne skulle hatt den vifta. En annen ting er å feste den i kabinettet, men jeg antar det går greit å skjære ut et nytt hull med en dremel. (Den må snus uansett vettu) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå