Gå til innhold

det står mellom to mp3-spillere


Anbefalte innlegg

Altså. Ikke tro at noen typer elektronikk fryser på nullpunktet og noen andre ikke. Det meste av elektronikk begynner å fryse ved nullpunktet. Dessuten så skal du jo ikke kaste iPoden ut i snøen heller da. Inn i varm lomme!  :thumbup:

Poenget mitt er at det står i manualen til iPod at den ikke skal brukes under 0 grader. Det eneste som står i Zen sin manual er at den ikke skal brukes i mer en 40+. Noen kan få problemer med garanti ettersom iPoden vil være uforsvarlig brukt i forhold til manualen. Jeg tviler sterkt på at jeg noen gang kommer til å ta bastu med Zen spilleren. Om hvilken spiller som funker best i kulda har jeg ikke noe annet å forholde meg til enn innlegg på dette forumet som har hatt problemer med iPod.

 

Dette er mest et spørsmål om økonomi slik jeg ser det. 3000-4000 kr er for meg MYE penger. Hver tusen lapp jeg sparer er velkommen spesielt når man får et like bra produkt.

 

Jeg har aldri sett ei russisk ******, men jeg er ganske sikker på at Zen ikke ser ut som en! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Creative hvis du går for lyd.

Ipod hvis du går på design.

 

Smak og behag...

Blir vel heller Ipod hvis du vil ha design og god lyd.

 

Stereophile

The iPod's measured behavior is better than many CD players—ironic, considering that most of the time it will be used to play MP3 and AAC files, which will not immediately benefit from such good performance. But if you're willing to trade off maximum playing time against the ability to play uncompressed AIFF or WAV files, the iPod will do an excellent job of decoding them. Excellent, cost-effective audio engineering from an unexpected source.—John Atkinson

Hvor mye har det magasinet fått av apple for å skryte av den??

Penger altså..

Lenke til kommentar
Creative hvis du går for lyd.

Ipod hvis du går på design.

 

Smak og behag...

Blir vel heller Ipod hvis du vil ha design og god lyd.

 

Stereophile

The iPod's measured behavior is better than many CD players—ironic, considering that most of the time it will be used to play MP3 and AAC files, which will not immediately benefit from such good performance. But if you're willing to trade off maximum playing time against the ability to play uncompressed AIFF or WAV files, the iPod will do an excellent job of decoding them. Excellent, cost-effective audio engineering from an unexpected source.—John Atkinson

Hvor mye har det magasinet fått av apple for å skryte av den??

Penger altså..

Tviler på det utsagnet du kom med der. Hvis du tenker sånn, så er det gærnt med deg. Har du hørt lyden til iPoden? Den er toppers syntes jeg! :thumbup:

 

Dette er mest et spørsmål om økonomi slik jeg ser det. 3000-4000 kr er for meg MYE penger. Hver tusen lapp jeg sparer er velkommen spesielt når man får et like bra produkt.

Det vil være de best brukte 600 kronene du noen gang til bruke.

 

ahpadt

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Stereophile har da kåret iPoden til å ha best lyd..

 

..og ingen har mer peiling enn dem. De er jo DET mest respekterte hifi bladet i verden. Forøvrig kom ikke Creative en gang på listen over bra produkter med henhold til lyd (og de har testet den)

 

Jeg har også testet begge spillerene og iPoden er overlegen på lyd, MEN du må ha noen andre høretelefoner enn standard for å få utnyttet lyden til maks.

 

AAC er jo også et lydformat som fungerer fryktlig mye bedre enn MP3 og spesielt WMA. AAC er utviklet av Dolby, også en gjeng som kan lyd.

Den dagen noen av disse bladene faktisk begynner å komme med litt sakelig info om fysikken bak lyd, så skal de få respekt av meg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har hatt både Ipod og Zen, og jeg kan godt anbefalle deg Ipoden. Den er mindre, lyden er komge og det er navigeringen også. Utrolig bra spiller! Mye bra tilbehør også! ( kjøpes ekstra ) :thumbs:

 

Men Zen`en er bra den og. Ser mange her sier at den er stygg, det synes nå ikke jeg.

Lenke til kommentar

denne diskusjonen er blitt tatt opp x antall ganger før, gebynner å gå i klassikerboken sammen med "linux mot windows" og "bill gates er dum" tråder.

 

blæææ

 

eier selv en Zen er fornøyd med den, eneste jeg synes er litt dumt med den er litt komplisert menygreie og at den ikke dukker opp som ekstern harddisk men må installere drivere før dette skjer, noe som bryter med prinsippet mener nå jeg.

skulle også vært en optisk utgang.. hadde vært porr mot et anlegg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...