Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Når jeg begynner å skyte i Splinter Cell så går lyden over til nesten bare skurr og piping. Noen som vet hva jeg kan gjøre får å fikse det? Har et Creative SB 3 år gammelt lydkort.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kan komme av at du har et gammelt lydkort, et bedre kort koster deg nesten ingenting. Eneste du kan gjøre er å prøve patch til spillet eller nye lydkortdrivere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kan komme av at du har et gammelt lydkort, et bedre kort koster deg nesten ingenting. Eneste du kan gjøre er å prøve patch til spillet eller nye lydkortdrivere. Lastet ned oppdateringen til Splinter Cell. Men når jeg skal insntalere den så får jeg feilmeldingen: " Could not retrive verification number". Og oppdateringen slår seg av. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Akkurat samme problemet som jeg hadde med spillet på min gamle maskin. Problemet forsvannt etter at jeg erstattet mitt gamle lydkort... Fant aldri ut grunnen.. (men så prøvde jeg ikke så hardt heller da ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ok....ser vist ut til at jeg må bytte lydkort da. Nei forrestn! Kan jo bare skifte til onboard lyd! Skal vi se om det funker... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det er sansynligvis et EAX problem. Slå av EAX støtte i spillet, så funker det nok. Hadde samme problemet i det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå