Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hei godtfolk! jeg har hatt en nokia 6600 i cirka 1 mnd nå.. I går fikk jeg ikke til å sende melding, det stod at den var mislykket. Jeg tenkte ikke noe videre på saken. Men nå fant jeg ut at jeg ikke verken kan sende eller motta sms, samt ringe eller å bli ringt til. Når folk prøver å ringe til meg, får de bare opptattsignal... Jeg har telenor ringkontant abb og jeg har full dekning. Jeg tok simkortet over i en 3310 og prøvde. Da fungerte alt strålende. Hva søren er det som skjer? Er telefonen ødelagt? MVH Steffen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Gå der du kjøpte den å krev ny (eventuelt rep.) Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 nå prøvde jeg med mammas NetCom ringkontankort i min nokia6600 og da funket alt strålende! Ergo: telenor fucker ! Nå skal det ringes kunderservice! Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 satt inn ett annet telenor abb. kort i telefonen nå.. Gikk ikke å ringe med det heller! På telenor kundeservice ba de meg kontakte leverandør av telefonen. De mente den var i stykker.. Hvordan kan den være i stykker når det fungerer med Netcom sim kort i da?? Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hvordan da forklare at den fungerte med et annet telenor kort i den tlf.. kanskje du burde kontakte leverandør og høre om det kan være noe galt.. det kan jo være tlf som har klikket litt.. eller så er det vel bare å få et nytt kort.. er det noe å skrike etter da?? feil finnes overalt vettu Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) hvordan da forklare at den fungerte med et annet telenor kort i den tlf.. kanskje du burde kontakte leverandør og høre om det kan være noe galt.. det kan jo være tlf som har klikket litt.. eller så er det vel bare å få et nytt kort.. er det noe å skrike etter da?? feil finnes overalt vettu vel..hva er vitsen å få et nytt telenor sim kort, når ingen andre virker? Skal kontakte leverandøren i morgen! Endret 29. januar 2004 av Steffen2k Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hvem ingen andre?? du sier jo selv at andre kort plutselig fungerer... derfor tenkte jg det kunne være noe galt med kortet ditt.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hvem ingen andre?? du sier jo selv at andre kort plutselig fungerer... derfor tenkte jg det kunne være noe galt med kortet ditt.. Netcom kort ikke telenor kort Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 hvem ingen andre?? du sier jo selv at andre kort plutselig fungerer... derfor tenkte jg det kunne være noe galt med kortet ditt.. - mitt simkort fungerer i alle andre mobiler (telenor) - ingen telenor sim kort fungerer i min mobil - netcom sim kort fungerer i min telefon Skjønner ingenting av dette her jeg.. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 nei ikke jg heller... kanskje tlf din rett og slett ikke liker telenor... hehe.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det bare meg som får det inntrykket eller virker det som om det er mye feil på 6600 for tiden? Av "topp 3" emner AKKURAT NÅ mens jeg skriver er to av de om feil med 6600.. men det kan jo også være en tilfeldighet.. Samtidig er det vel også veldig mange uten feil som vi ikke hører om siden ingen lager et nyt emne for å si at idag har mobilen min "oppført seg" eksemplarisk... Men dere som har den, er det mye feil på den?? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Er det bare meg som får det inntrykket eller virker det som om det er mye feil på 6600 for tiden? Av "topp 3" emner AKKURAT NÅ mens jeg skriver er to av de om feil med 6600.. men det kan jo også være en tilfeldighet.. Samtidig er det vel også veldig mange uten feil som vi ikke hører om siden ingen lager et nyt emne for å si at idag har mobilen min "oppført seg" eksemplarisk... Men dere som har den, er det mye feil på den?? er strålende fornøyd med min 6600 jeg, bortsett fra dette lille problemet! Er strengt tatt ikke mobilen det er noe galt med, er nok heller telenor! Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 ja fortsett å tro det du... du får heller bytte da vettu til en annen operatør hvis telenor er så drit.. istedetfor å klage så fælt... Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 ja fortsett å tro det du... du får heller bytte da vettu til en annen operatør hvis telenor er så drit.. istedetfor å klage så fælt... hehe bytte til netcom fordi telenor ikke støtter telefonen! jommen sa jeg smør! Det verste er at "stjelenor" skal ha 150,- for å lage et nytt simkort til meg.. Det er helt uhørt! Er ikke min feil at det plutselig slutter å virke! Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 der tar du rimelig feil... å bestille sim kort gjennom 09000 er gratis.. men går du via en forhandler er det DE som tar seg betalt.. men netcom tar faktisk penger for sim kort uansett.. hvis du bestiller via dem... å hvis stjelenor er så forbanna drit så hvorfor er du kunde hos dem da om jeg tør spørre?? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 der tar du rimelig feil... å bestille sim kort gjennom 09000 er gratis.. men går du via en forhandler er det DE som tar seg betalt.. men netcom tar faktisk penger for sim kort uansett.. hvis du bestiller via dem... å hvis stjelenor er så forbanna drit så hvorfor er du kunde hos dem da om jeg tør spørre?? har faktisk bytta fra netcom til telenor.. var misfornøyd med netcom.. 09000 tar ikke penger nei, men da må jeg vente 2-3 dager på at de skal sende simkortet! går jeg til telehuset får jeg kortet på stedet, men da må jeg betale 150,-! Det sa de iaffal på kundeservice.. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Mulig det er et dumt spørsmål, men det er ikke bindingstid på mobilen din? Slik at den er låst til Netcom. Bare lurte siden du nevnte at du hadde byttet fra Netcom til Telenor. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Mulig det er et dumt spørsmål, men det er ikke bindingstid på mobilen din? Slik at den er låst til Netcom.Bare lurte siden du nevnte at du hadde byttet fra Netcom til Telenor. er 2 år siden jeg bytta til telenor, og mobilen er dessuten ikke operatørlåst og ingen bindingstid. Så er nok ikke det! Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Sjekk for sikkerhets skyld under nettverksinnstillinger at den står på automatisk, og ikke er stilt inn manuelt til Netcom sitt nett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå