Angel_M Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) -slettet- Endret 29. januar 2004 av Angel_M Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er jo egentlig ikke noe mer en "grunninga" til det forrige... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 WOW! HalTan styled farger. Menne; du BØR ikke lage ny tråd for dette, det er fyfy! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 unødvendig med heilt ny tråd, du kunne fårtsatt din gamle. Likte ikkje fargane dine før, ikkje no heller - desverre. Litt for skrikande og skarpe, passa dårlig sammen. Dessuten er det ettelleranna som ser "feil" ut imo, aner ikkje ka, men det er noke Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 WOW! HalTan styled farger. Hø? Hva skal det bety? "Are you suggesting i'm a homosexual?" Lenke til kommentar
Angel_M Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 OK takk igjen for kommentarer.. Tror nok jeg må jobbe litt mer. Once again takk for at dere tok dere tid for å svare. Angel_M Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) WOW! HalTan styled farger. Hø? Hva skal det bety? "Are you suggesting i'm a homosexual?" Det bare slo meg sånn helt med en gang. Det var et slikt sprekt fargevalg du selv kunne valgt. INGENTING galt med det. Din seksuelle legning vet jeg nok om... EDIT: Sjekk hvor mange poster jeg har i wds nuh! Endret 29. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 HETERO MANN, HETERO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå