McThomson Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei. Trenger litt hjelp. I det siste bruker MSN Messenger veldig lang til å åpne seg og Internett explorer er vedlig ustabil. Hver gang jeg skal skrive noe på hw.no forumet og skal sjekke e-mail på hotmail krasjer IE. Jeg har prøvd mye rart men ingen ting hjelper. Hva kan egentlig problemet være? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Prøv å sjekke for spyware. Adaware eller Spybot. Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Har prøvd å bruke begge programmene, har funnet spyware. Men jeg har fortsatt det samme problemet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei. Trenger litt hjelp. I det siste bruker MSN Messenger veldig lang til å åpne seg og Internett explorer er vedlig ustabil. Hver gang jeg skal skrive noe på hw.no forumet og skal sjekke e-mail på hotmail krasjer IE. Jeg har prøvd mye rart men ingen ting hjelper. Hva kan egentlig problemet være? Kanskje svaret er rett foran nesen på deg? Last ned Opera helt gratis, og prøv om det er bedre. Må si at når jeg brukte hotmail (som jeg har sluttet med), klarte ikke IE å komme inn, men Opera... Joda, det funket flott! Ironisk, men sant. Andre ulemper med IE, i forhold til Opera gidder jeg ikke skrive, for da blir jeg sittende til i morgen tidlig! Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har bestemt meg for å formatere C: og så reinstallere W2K Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har bestemt meg for å formatere C: og så reinstallere W2K Det hjelper ikke mot problemet med hotmail. Da trenger du bare en install av Opera... Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Andre ulemper med IE, i forhold til Opera gidder jeg ikke skrive, for da blir jeg sittende til i morgen tidlig! jepp. opera er nok best. Endret 30. januar 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå