Demonfudge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Øh, ja! Kjøpte meg GeForce FX 5600 AGP 8X 256MB osv Regnet med at nå ville jeg få meget bra grafikk i Morrowind! Har kamerater som har dritbra grafikk, og hvor spesielt da vannet er dritfint å se på.. Hva må jeg gjøre for å få det sånn? Grafikken er omtrent ikke forandra fra når jeg hadde GF2MX! Bortsett fra at jeg nå kan kjøre høyere oppløsning da! Kjører Omega KX 1.4523 Takk for alle svar Endret 29. januar 2004 av Volcov Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 på morrwind launcheren, gå til options og sett yes på en ting som heter pixel shading Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kortet ditt ligger egentlig ganske lavt i mellomklasse da. 256MB hjelper ingenting hvis du ikke kjører spillet i den største oppløsninga som mulig, noe ikke kortet er kjapt nok til å takkle uansett Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Takk! Nei, det er ikke så veldig bra det skjermkortet, men det holder intil videre.. Hadde jeg bare hatt en fast jobb, og ikke deltid, skulle jeg nok hatt et bedre et ja Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hvor mye betalte du, jeg ville heller kjøpt et GF4 Ti4600, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå