larsugle Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg og 3 kamerater skal til syden i sommer. Vi har bestemt oss for at det blir Zakynthos eller Aiya Napa, men klarer ikke bestemme oss.. Noen som har tips? Ps. det må være liv der, skal feste såklart:D Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvis du skal feste er Ayia Napa stedet. Var der for 2,5år siden og har planer om å dra ned igjen i år. Jeg hadde det dritfett der.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 For min del blir ayia napa for voldsomt, foretrekker litt roligere festing enn hva som foregår der. Kos er bra synes jeg. To bargater det er masse liv i, men ikke overdrevent vestkantsoss "nå-skal-vi-drikke-oss-snydens-og-filme-jenter-som-vi-overtaler-til-å-strippe" I fjor var jeg og noen kompiser i Tyrkia, nærmere bestemt alanya. Bodde på ett kjempehyggelig hotel med stort sett familier og eldre par og noen ungdomer. Veldig bra uteliv, noe for enhver smak. Både latino steder, rock barer og vanlige "nå-skal-vi-drikke-oss-dritings-og-høre-på-listepop-remixer" steder. Lenke til kommentar
Ellingsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Var på Zakynthos ifjor, og drar tilbake i år. Dra til laganas og du får så mye fest du vil, og det er bra med vannsport utflukter osv hvis du skulle trenge en avkobling fra fylla. God tur Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Denne bumpen var fin. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Denne bumpen var fin. 6320984[/snapback] hehe.. finfin Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 haha, gratulerer Ellingsen, litt sent kanskje? eid! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 God tur Han er sikkert kommet tilbake fra ferien nå, så den var du litt sent ute med Lenke til kommentar
Ellingsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 haha, faen, slette gamle poster`? eller kanskje lese dato før man poster.. legger meg flat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå