SuperPat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Plutselig mens jeg var på skolen kræsja pc`n... Starta på nytt men fikk beskjed om at disken ikke kunne leses. Så setter jeg igang med formatering, men neida.. det funker ikke.. etter en stund får jeg bluescreen med mld om at fil. etteller annet hindrer opperasjonen, så prøver jeg med hurtigformatering.. Detta funker glatt, helt til jeg finner ut at pc`n er vannvittig varm på undersiden.. kan ikke holde hånda der engang, setter igang med peisblåseren inn i viftehullet, detta hjelper masse og installasjonen av XP fullføres. Når jeg så starter på nytt får jeg beskjed om at 4 partisjoner er ødelagt, alt detta skjedde samtidig på en Toshiba Sattelite Pro 4200 bærbar med XP om det betyr noe.. Har nå forsøkt å skru den fra hverandre for å se om noe kan hindre vifta.. men det er det heller ikke.. Endret 29. januar 2004 av SuperPat Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har du garanti på den så bruk den. Lenke til kommentar
SuperPat Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Har du garanti på den så bruk den. Har nok ikke det gitt.. den er fra 2000 engang og jeg er ikke første eier for å si det sånn... fikk ikke med no garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå