FSchjold Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Hei, jeg sliter med å digitalisere video fra mitt sony TRV33E i Premiere Pro. Jeg benytter firewire, men problemet ser ikke ut til å ligge her iom. at jeg klarer å digitalisere video med programvaren som fulgte med fra Sony. Desverre er dette softwaret er så lite intuitivt at jeg blir kvalm av å bruke det. Feilmeldingen jeg får i premiere er ”Camera Error” etter jeg har stoppet capturering prosessen. Jeg har lastet ned siste oppdatering av softwaren fra Adobe, uten at dette har hjulpet. Er det noen som har vært borti samme problemstilling setter jeg pris på svar. Endret 29. januar 2004 av FSchjold Lenke til kommentar
kjall Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg bruker Adobe Premiere pro til å redigere med, og er stor fornøyd med det. Men akkurat på capture delen må nok adobe gi tapt for Pinnacle studio. Så til den delen buker jeg Pinnacle studio. Eneste jeg kan anbefale deg er å prøve det. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har du innstilt alle instillingene. Edit preference og general settings osv Må instille hvilket kamera du bruker osv. Lenke til kommentar
FSchjold Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Prøvde å stille inn på hvilket kamera jeg brukte, men fant ikke modellen i droppdown listen når Sony som produsent var valgt. Finner dette merkelig, da det kamera jeg har er en av Sonys mest solgte modeller (og på ingen måte burde avvike noe særlig fra "det vanlige". Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Prøv noe lignende kameraet du har. EKS om man har PC 5-8 kan man bruke PC9 osv. Blir det ikke lastet inn noen ting? For du dropped frames? Finnes det noe update du kan teste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå