mirene Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har en film på DVD rip. Den heter Uzumaki og er Japansk. Den skal ha både Mandarin og Engelsk tekst. Jeg får bare frem den Japanske. Hvordan får jeg byttet tekst i Windows Media player eller Power DVD ?? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du kan jo prøve med orginalplata, i alle fall... for du eier vel den? Denne tråden var vel noe suspekt. bfisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-KmmsfQ59 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Så vidt jeg vet er Uzumaki en DVD som ikke har subtitles (Den er fra Japan, og de fleste filmer som blir gitt ut der er beregnet på det japanske markedet, ergo, ingen subtitles.) Du nevner mandarin tekst, hvilket er kinesisk, og du sier DVDrip, dette betyr at det er en pirat-kopi. Trenger vel ikke si mere da. Og bare en liten ting til, hvis det ikke er en engelsk subtitle fil som følger med fila så går det såklart ikke ant å finne engelsk sub... Kjøp heller filmen her: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=DSTD-2002 Den er ganske sær, og anbefaler den. (Ja, CDJapan sender til Norge.) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Sakset fra dagbladet.no Ved nedlasting av media fra nettet, eks. film/musikk, hvordan kan norsk lov tolkes angående dette. Det har vært mange teorier, bl.a. at det er lov til "egen bruk, samt å gi det til familie og nære venner", men at du først bryter loven dersom du legger det ut så andre kan hente det fra deg igjen. Hva er ditt syn på dette?Innsendt av: Ove Det er ingen grunn til teorier, det fremgår av åndsverkloven § 12: Man har rett til å fremstille eksemplar til privat bruk, men "privat" tolkes strengt: Famile, en engere krets venner mv. Men snart blir det krav om at kopieringsgrunnlaget skal være lovlig. Jon Bing Altså ingen grunn til å disse ham om han har lastet ned en film eller tre . Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 *hint* DVD-jon *hint* Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, men det er ingen vits å dra inn dvd-rips inn i forumet. Hele tråden blir usakelig. Støtter de 2 SVARENE som er gitt til trådstarter. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 *hint* DVD-jon *hint* tok ikke hintet ditt.... Men trådstarter, sjekk om det er en options som heter subtitle eller noe. Lenke til kommentar
lillo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg laster ned film og er stolt av det! Oops! Nå får jeg myndighetene på nakken! Last ned en film i dag Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Cluet er at det ikke er forbudt å laste ned filmer (enda). Men likevel blir vel denne tråden stengt, og advarsler delt ut.. Men det får man tåle . Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Nei, cluet er at dette ikke er innhold som bør være på hw.no forumet. Lovlig eller ei, det hører ikke hjemme her. bfisk Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er riktig. Leste kjapt gjennom retningslinjene (begynner å bli en stund siden sist), og bøyer meg følgelig i støvet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå