Fujitsu Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har et lite problem med pc'n min. jeg har windows XP, og når jeg skal slå av datamaskinen min starter den på nytt istedenfor å slå seg av. hvorfor det? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er kanskje wake up lan på nettverkskortet ditt? Lenke til kommentar
Fujitsu Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Hva er wake up lan for noe da? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 En venn av meg har akkurat samme problemet. Han har et Asus A7V8X hovedkort. Hva tror dere er gærnt? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Prøv med en biosupdate eller så er det noen innstillinger i Xp som du kan skru av at Pc'n skal restarte ved feil.Husker ikke hvor...Kan også være problemer med et antivirusprogram. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg hadde også samme problemet, men jeg skifta ut ISDN kortet i maskina fra et meget ukjent merke til et anerkjent et, dette fiksa mitt problem ivertfall, kan være no driverfeil. Oppdater driverne. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå