Zaarin Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Noen som vet når dual layer DVD-brennere kommer på markedet og hvor mye de vil koste? Tenkte å kjøpe en DVD-brenner, men vet ikke om jeg skal vente eller kjøpe en single layer brenner... Lenke til kommentar
Heia Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 De skal visst komme i løpet av året....Kommer sikkert til å bli dyre til å begynne med, media også... Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpte en Sony eller Plextor 8X brenner inntil videre.. Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 etter det jeg har hørt så kan du bruke dem gamle brennerne på dual layer plater...ihverfall litt pussig att dem selger dual layer plater hos komplett man trenger brennere som ikke blir solgt enda Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 etter det jeg har hørt så kan du bruke dem gamle brennerne på dual layer plater...ihverfall litt pussig att dem selger dual layer plater hos komplett man trenger brennere som ikke blir solgt enda Er det Pioneer A06 du sikter til? Den ble testet med ny firmware og da kunne den brenne dual layer plater. Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 ja. platene på komplett var visst dual sided dem Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 "De nye tolags DVD-platene blir kompatible med dagens DVD-brennere og lesere. Men de nye platene med kapasitet på 8,5 GB vil ikke bare ta lengre tid å fylle (ettersom man skriver mer data) - de vil også bli relativt trege når de først kommer." Dett er fra http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4932 Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Jaja...får se om jeg får prakka på noen den gamle CD-brenneren min og få tak i en DVD-brenner. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ifølge denne tråden; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=194692 ser det ut til at det bare er lesekompabilitet med dagens brennere. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) etter det jeg har hørt så kan du bruke dem gamle brennerne på dual layer plater...ihverfall litt pussig att dem selger dual layer plater hos komplett man trenger brennere som ikke blir solgt enda Tror nok du har misforstått dette med Dual Layer og to sidige DVDR plater.. Dual Layer DVDR plater er ikke i salg enda... Endret 29. januar 2004 av Heia Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det Pioneer A06 du sikter til? Den ble testet med ny firmware og da kunne den brenne dual layer plater. Kilde? Det der tror jeg absolutt ingenting på. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hovedkilden til "saken": http://babelfish.altavista.com/babelfish/u...lp=ja_en&tt=url ellers er det vel endel andre sider som også skriver om dette, men som benytter den oversatte artikkelen som utgangspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå