mosymi Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Hei E-700 fan! Noen her som har mottat en tlf med blå stripe på den ytre skjermen? Hva var i tilfelle galt? Har hatt tlf siden des 03. Og her om dagen gikk stripa bort av seg selv! Aner ikke hvordan Endret 16. februar 2004 av mosymi Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) hei moooor!!! velkommen til amobil! Endret 29. januar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 det hun mener er at en stripe med pixler lyser konstant! Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 nei d skal ikke vere sånt. viss d er mere enn 9 pixler som er sånn så kan du få en ny (tror jeg) Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 stripa går over hele bredda på skjermen...fra ende til annen... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 stripa går over hele bredda på skjermen...fra ende til annen... jepp.. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 stripa går over hele bredda på skjermen...fra ende til annen... da har du sikkert fått en "trøkk" i displayet slik at det har "sprukket" på en måte....... (tror ikke det har noe med død pixler å gjøre) Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 stripa går over hele bredda på skjermen...fra ende til annen... da har du sikkert fått en "trøkk" i displayet slik at det har "sprukket" på en måte....... (tror ikke det har noe med død pixler å gjøre) Var sånn når jeg fikk den. Sikkert fått hard medgang i posten el no... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 den var sånn når hu slo den på første gang, siba ville sende den på rep... har hun krav på ny? når verkstedet sier de ikke har skjermer? joda det er pixlene, de lyser konstant! ikke noe slagskade det der! glasset er 100% strøkent! akurat som pixlene har "hengt" seg, en HEL stripe UNNTATT en eneste en liten pixel.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 nei d skal ikke vere sånt. viss d er mere enn 9 pixler som er sånn så kan du få en ny (tror jeg) Mer enn 9 mer enn 3, men du får som regel ny selv om du bare har en Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Hey! Stripa er borte. Pixlene er i "live"! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg hadde akkurat samme problemet på min T610 når jeg mistet den i gulvet en gang, da ble det to striper over skjermen (en horisontalt og en vertikalt). Men du forsvant etter en uke. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 lol... skikkelig feil... er vel noe feil i kontaktene eller noe i ledningene s gjør at d er sånn... eller en alvorlig feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå