Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns iallefall ikke amobil skal prioritere t630 fremfor andre mobiler i forhold om de skal teste den. de har allerede testet t610 og z600 testen kommer vell snart (?) så da syns jeg godt kan teste noe annet i stedet for t630.

Lurer også på når testen av sx1 kommer.

Mobiler jeg vil amobil skal teste: 6230 (når den kommer), p900

Lenke til kommentar
Syns iallefall ikke amobil skal prioritere t630 fremfor andre mobiler i forhold om de skal teste den. de har allerede testet t610 og z600 testen kommer vell snart (?) så da syns jeg godt kan teste noe annet i stedet for t630.

Lurer også på når testen av sx1 kommer.

Mobiler jeg vil amobil skal teste: 6230 (når den kommer), p900

Desto større grunn. Da tar det jo kortere tid og teste den. Dessuten har de testet nesten hele lavprisserien til Siemens. (MC60,A60,C60,C62) så noen SE tester til skader nok ikke. Men jeg er enig i P900 test,kanskje tilogmed P800 også. Også er jeg enig i at de bør teste 6230.

Lenke til kommentar
Vel, vi tester for fullt for øyeblikket. T230 er under hardtesting, det samme gjelder SX1. Z600 blir noe forsinket pga. at jeg har fått sene betennelse i begge armene og derfor må holde meg unna større skriveprosesser..... :(

Hei, kompis! Du kan gjerne sende telefonen til meg, så skal jeg nok ordne en brillefin test, uten seneproblematikk :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...