bytes Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 har executer som er flasha, men klarer ikke å se disken i xbox via ftp. Er det noe mer enn flashing av bios og manuell oppsett av ip-adresse som må til? Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 har executer som er flasha, men klarer ikke å se disken i xbox via ftp. Er det noe mer enn flashing av bios og manuell oppsett av ip-adresse som må til? har du laget deg en boot cd med evox på?? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har du valgt statisk ip? Lenke til kommentar
bytes Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Har satt fast IP ja, hvor setter man krysset for statisk IP da??? Nei, har ikke lagd bootcd med evox, hva er dette? -bytes Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har satt fast IP ja, hvor setter man krysset for statisk IP da??? Nei, har ikke lagd bootcd med evox, hva er dette? -bytes evox er et dashbord som har innebygget ftp program noe som gjør ftp tilkobling utrolig mye lettere. Etter min mening er det, det beste dashbordet. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 evox er et dashbord som har innebyggetftp program noe som gjør ftp tilkobling utrolig mye lettere. Etter min mening er det, det beste dashbordet. Du burde seriøst sjekke ut Avalaunch. Sammenligning her: http://www.teamavalaunch.com/tour1.html Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bare last ned slayers du. Det er en autoinstaller som legger inn både evox og avalunch + noen av de mest brukte programmene. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bare å ordne settingsene i EvoX. Husk at hub/nettverkskort skal ha samme ip som xbox'n. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Bare å ordne settingsene i EvoX. Husk at hub/nettverkskort skal ha samme ip som xbox'n. Samme subnet mask mener du vel? Hvis pc'en har samme IP blir det jo konflikt... Endret 29. januar 2004 av oifind Lenke til kommentar
Panter Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bare last ned slayers du. Det er en autoinstaller som legger inn både evox og avalunch + noen av de mest brukte programmene. Enig, men de fleste programmene har kommet i en ny versjon siden Slayer pakket sammen 2.5 så bør oppgradere enkeltprogrammene etterpå.. Lenke til kommentar
bytes Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Oki, så jeg laster ned slayer eller lignende, svir av en iso eller noe og brenner ut på cd-rw, og deretter starter jeg den i xboxen. Det "dashbordet" jeg kjører nå, er det originale, kanskje det er grunnen til at jeg ikke når x-box'en. noen som har linker mer info om hvor man finner mer informasjon om hva og hvordan ting skal gjøres her? -bytes Lenke til kommentar
Panter Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 noen som har linker mer info om hvor man finner mer informasjon om hva og hvordan ting skal gjøres her? www.xbox-scene.com og tutorialene og forumet der er din venn... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå