stalemate Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det noe trådløst natural keyboard som er å få kjøpt som ikke er i pakke med en trådløs mus? Grunnen til at jeg spør er at musa som regel da ikke er noe særlig bra, og jeg foretrekker å plukke mus (hah!) selv Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 er det da ikke bare å gi beng i musa da ? Lenke til kommentar
inSain Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 er jo bare å skjekke på komplett.no psdata.no hwb.no osv? Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Vel, problemet da er at man får en pakke, der musa er rimelig dårlig, med mindre man vil betale over 2k, og det får da være måte på! Som regel har musa og tastaturet samme senderen, sånn at de ikke kan separeres og gis bort i julegave. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 -Feilpostet Denne tråden har ingenting med ny PC å gjøre, dermed flyttes den til Annet om hardware, der denne tråden vil passe bedre Pass på neste gang at du poster riktig, er du i tvil om hvor du skal poste den, så pm en Admin/moderator og spør dem Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Veit at det ikkje er akkurat det du spørr om, men no får du loithec tastatur og mx700 trådløs til ein tusing. Ein av dei store kjedane som har det, men eg har ikkje avisa forran meg no, så eg kan ikkje seie vilken. Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Er det noen som vet noe om et trådløst (helst natural) tastatur, som da har individuelle sendere for mus og tastatur? Beklager feilposting Gef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå