Gå til innhold

System resurser

Anbefalte innlegg

Topic sier det meste .

skal gi dere en kort breef.

har disablet alt av fire-wall norton av kazza (generelt desktop programmer) i en times tid uten noe forbedring. har kjørt to antivirusprogremmer uten noe hell der.

hadde egentlig planlagt en format i går men så tok min diskettstasjon kvelden selfg :thumbs:

noen som har noe god forslag

ps: har et screen-shot men har ikke web plass slik at lagt det ut noen som har det til og hjelpe meg ? :roll:

edit: skriveleif

Endret av HEE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg LANGT i fra noen racer på dette, men jeg slet også med noe av det samme som deg. Mine problemer var dog litt mindre. PC`en gikk litt for tregt, uten at det var hverken tunge program, virus eller noe annet som kunne være årsaken til det. Fikk tips om å sjekke hvor mange prosesser som kjørte (i oppgavebehandling), men siden det "bare" var 21 så fikk jeg beskjed om å ta en titt i "Administrative verktøy", og klikke på "Tjenester" for å få en oversikt over hva som gikk av forskjellige tjenester. Fikk deaktivert en del der, bla. windows sin brannmur (bruker Norton), Messenger, masse av "remote-tjafset" (Fjernhjelp greiene) og et par andre ting. Jeg skal love deg det hjalp !!!! :thumbs:

Men vær forsiktig så du ikke "driter på leggen", og med det mener jeg at du må være forsiktig med hva du deaktiverer, stopper og starter ! Les uansett litt på disse sidene før du gjør noe :

Task List Programs

Windows Firewall

Remote Assistance

Som sagt; jeg er LANGT i fra noen ekspert, men jeg håper dette var til litt hjelp ! :yes:

Lenke til kommentar

hei takker forsvar.

skal sjekke dette når jeg kommer hjem . (men jeg vet at jeg har diablet firewall (windows sin) og remote ting messenger .

har somsagt en bilde av system resusser dette taler vel for seg ! men har ikke web plass ennå.

ps: blir nok format men hadde vært takknemelig for flere svar. :thumbs:

håkon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...