HEE Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Topic sier det meste . skal gi dere en kort breef. har disablet alt av fire-wall norton av kazza (generelt desktop programmer) i en times tid uten noe forbedring. har kjørt to antivirusprogremmer uten noe hell der. hadde egentlig planlagt en format i går men så tok min diskettstasjon kvelden selfg noen som har noe god forslag ps: har et screen-shot men har ikke web plass slik at lagt det ut noen som har det til og hjelpe meg ? edit: skriveleif Endret 29. januar 2004 av HEE Lenke til kommentar
fredster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nå er jeg LANGT i fra noen racer på dette, men jeg slet også med noe av det samme som deg. Mine problemer var dog litt mindre. PC`en gikk litt for tregt, uten at det var hverken tunge program, virus eller noe annet som kunne være årsaken til det. Fikk tips om å sjekke hvor mange prosesser som kjørte (i oppgavebehandling), men siden det "bare" var 21 så fikk jeg beskjed om å ta en titt i "Administrative verktøy", og klikke på "Tjenester" for å få en oversikt over hva som gikk av forskjellige tjenester. Fikk deaktivert en del der, bla. windows sin brannmur (bruker Norton), Messenger, masse av "remote-tjafset" (Fjernhjelp greiene) og et par andre ting. Jeg skal love deg det hjalp !!!! Men vær forsiktig så du ikke "driter på leggen", og med det mener jeg at du må være forsiktig med hva du deaktiverer, stopper og starter ! Les uansett litt på disse sidene før du gjør noe : Task List Programs Windows Firewall Remote Assistance Som sagt; jeg er LANGT i fra noen ekspert, men jeg håper dette var til litt hjelp ! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 hei takker forsvar. skal sjekke dette når jeg kommer hjem . (men jeg vet at jeg har diablet firewall (windows sin) og remote ting messenger . har somsagt en bilde av system resusser dette taler vel for seg ! men har ikke web plass ennå. ps: blir nok format men hadde vært takknemelig for flere svar. håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå