Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvilket program som er BRA og som FUNGERER.....for å måle benchmarks...og for å sjekke tempen på "alt" i windows???

Helt ikke STORE programmer :no:

 

Takker alle som svarer... :thumbup:

les poster i benchmark seksjonen.

Endret av dp
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvilket program som er BRA og som FUNGERER.....for å måle benchmarks...og for å sjekke tempen på "alt" i windows???

Helt ikke STORE programmer :no:

 

Takker alle som svarer... :thumbup:

les poster i benchmark seksjonen!!!!!! tosk

Er han en tosk fordi han spør om en ting???

Det er merkelig å registrere hvor hovmodig du er blitt de siste mnd , du som selv har hengt på forumet og på msn i lange tider for å få hjelp til alt fra minneinnstillinger til modding/lodding :wow: Det er meget betenkelig å se hvordan enkelte selv tror de er blitt experter i løpet av svert kort tid og glemmer at de selv har trengt masse hjelp med helt elementere ting og i stede velger å drite på andre :angry::angry:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvilket program som er BRA og som FUNGERER.....for å måle benchmarks...og for å sjekke tempen på "alt" i windows???

Helt ikke STORE programmer :no:

 

Takker alle som svarer... :thumbup:

les poster i benchmark seksjonen!!!!!! tosk

Er han en tosk fordi han spør om en ting???

Det er merkelig å registrere hvor hovmodig du er blitt de siste mnd , du som selv har hengt på forumet og på msn i lange tider for å få hjelp til alt fra minneinnstillinger til modding/lodding :wow: Det er meget betenkelig å se hvordan enkelte selv tror de er blitt experter i løpet av svert kort tid og glemmer at de selv har trengt masse hjelp med helt elementere ting og i stede velger å drite på andre :angry::angry:

er "dritt" lei folk som ikke klarer å lete litt i forumet. helt idiotisk at det ligger 100 poster med samme innhold.

Lenke til kommentar

Grei nok at du er dritt lei,men la ver å les dem da du henger jo selv på flere forum og spør rett som det er etter linker til div ting.

Nei det som er problemet her er at du rett og slett prøver å brife med at du har så "mye" kunnskap og at andre er "dumme" tror drt ville vere en fordel om du tonet ned et hakk.

Lenke til kommentar
Grei nok at du er dritt lei,men la ver å les dem da du henger jo selv på flere forum og spør rett som det er etter linker til div ting.

Nei det som er problemet her er at du rett og slett prøver å brife med at du har så "mye" kunnskap og at andre er "dumme" tror drt ville vere en fordel om du tonet ned et hakk.

nei.. ikke det som er problemet. problemet er at folk ikke gidder å løfte en finger for å finne ut ting. jeg syntes det er kjipt når hele forsiden er full av helt like poster.

 

damn%20da1.JPG

Lenke til kommentar

Som du ser DP er medlemmet ganske ferskt, med 6 innlegg eller noe sånt, kan ikke forvente at en "nybegynner" har kjennskap til alt som har blitt diskutert her før. Trenger ikke å skremme vekk nye lesere som spør om råd ved å kalle dem tosker! Forumet skal være til hjelp for ALLE brukere, erfarne som ferske som sådan!

Lenke til kommentar
Som du ser DP er medlemmet ganske ferskt, med 6 innlegg eller noe sånt, kan ikke forvente at en "nybegynner" har kjennskap til alt som har blitt diskutert her før. Trenger ikke å skremme vekk nye lesere som spør om råd ved å kalle dem tosker! Forumet skal være til hjelp for ALLE brukere, erfarne som ferske som sådan!

godt argument.. tar bort tosk nuh.

 

edit: 10% til.. jippi!

Endret av dp
Lenke til kommentar

Greit, det er mange med lang erfaring her på forumet som starter en ny post om de lurer på noe, dette gjør de for at deres problem skall komme frem og til tider kan dette vere irriterende det er jeg enig i .

Selv har jeg vert mye her på forumet og holdt mye på med data men kan ikke se på meg selv som expert så langt derifra, men jag prøver å hjelpe om jeg kan. Bruker å si at en må lere å krype før en kan gå , og i så henseende ser jeg på meg selv som en som prøver seg på sine førte steg.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
edit: 10% til.. jippi!

:laugh: Bra du kan spøke om det da!

hehe..

 

det jeg mener med hele greia er at det blir altfor mange poster som egentlig ikke behøver å være her. er jo sikkert 20 poster ang powercolor 9800pro klokking.. bare jeg som ikke ser helt poenget med det?

 

dp

Lenke til kommentar
Ser poenget, men ta det opp seriøst , ikke med en nedlatende tone.

Høflighet/respekt har aldri vert et handikap

jaja.. blir bare litt irritert.. ble vel født sånn..

 

ser også at det er utrolig mange xp 2500+ poster... alltid en slik på forsiden.. det er rett og slett irriterende.

 

nå skal jeg la trådstarter være ifred og håper han tenker seg litt bedre om neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...