cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Du sier også at mange eldre browsere ikke støtter iframes, men kan du vennligst bare si meg; Har du noensinne sett én levende person som sitter på en såpass gammel browser?? Ja.. Opera PRE 7.0(eller var det 6.5) støtta det IKKE! Toolshed: Hvis du hadde opplyst om at det var et IFRAME-eksempel hadde det innlegget blitt mye bedre.. En som ikke har mye peiling på html/css vil ikke skjønne at det var FRAME og ikke div/css du ga et eksempel på.. Hvis trådstarter vil bruke frames, har det kommet eksempler på det lenger oppe.. Men frames er i grunn ikke bra, og flere av oss ønsker å opplyse om det, så man slipper å "smertefullt" erfare det selv senere.. EDIT> beklager Toolshed hvis du tok det mot DEG det jeg sa.. men er kjedelig for en uerfaren bruker å gå rundt å tro at iframe-løsningen er div/css... Endret 30. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har du noensinne sett én levende person som sitter på en såpass gammel browser?? Ja.. Opera PRE 7.0(eller var det 6.5) støtta det IKKE! Heh, visste jeg ikke.... Så har jeg lært noe i dag også... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hmm...kan noen "frames-hatere" her prøve å gi noen argumenter på hvorfor frames er noe dritt?? Har enda ikke sett ett eneste godt argument for å ikke bruke det. Bortsett fra urgamle web-browsere da.... mvh Pantera (som for øyeblikket er helt nøytral når det gjelder frames) Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hmm...kan noen "frames-hatere" her prøve å gi noen argumenter på hvorfor frames er noe dritt?? Har enda ikke sett ett eneste godt argument for å ikke bruke det. Bortsett fra urgamle web-browsere da.... mvh Pantera (som for øyeblikket er helt nøytral når det gjelder frames) Her. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kanskje ikke dette du spurte om men frames = php include = Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kanskje ikke dette du spurte om men frames = php include = Litt seint ute kanskje?? Men php include er ikkje nødvendigvis veldig bra for den som ser sida, ettersom det er akkurat det samme for han åssn det er gjort Moralen er; for bruker så kan liksågodt webmaster lage ei .html fil for kver side, inkludere alt manuellt, på den veldig veldig tungvinte måten! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Etter det jeg har fått lest igjennom i dag, er jeg fortsatt ikke overbevist om frames er noe dritt. Det kommer vel helt an på hvordan man bruker det. Men det finnes vel en masse ufattelig dårlig web-sider som bruker frames, og tilsvarende når det gjelder php, css og hva de nå heter.... Skal etterhvert prøve å få lært meg php.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Crack Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Crack Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå