Gå til innhold

Artic Cooling VGA SIlencer


Framerate

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt vanlig kjølepasta på minnet også, men også en minimal dråpe med superlim i hvert av hjørnene. Kanskje ikke optimal, men er ihvertfall veldig fornøyd  :yes:

hva festet du på minnet da?

Små kobbersinker........

noe alla disse ??

Hvorfor driver du å roter med Minne heat sinks? Det fulgte da med på mitt Hercules kort......

hmm det gjorde det ikke med mitt :scared:

det var rart :angry:

Tihi, satt kobber sinks på alle ram brikkene +kobber sink under GPU, får klokket GPU til 425 uten artifacts, (bortsett fra i Aquamark? er eneste stedet jeg ser artifacts, og bare på mørke "helt svarte" steder, heller merkelig for meg) og ram til 385.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har brukt vanlig kjølepasta på minnet også, men også en minimal dråpe med superlim i hvert av hjørnene. Kanskje ikke optimal, men er ihvertfall veldig fornøyd  :yes:

hva festet du på minnet da?

Små kobbersinker........

noe alla disse ??

Hvorfor driver du å roter med Minne heat sinks? Det fulgte da med på mitt Hercules kort......

hmm det gjorde det ikke med mitt :scared:

det var rart :angry:

Tihi, satt kobber sinks på alle ram brikkene +kobber sink under GPU, får klokket GPU til 425 uten artifacts, (bortsett fra i Aquamark? er eneste stedet jeg ser artifacts, og bare på mørke "helt svarte" steder, heller merkelig for meg) og ram til 385.

Nå ble det himla mye sitering her :roll:

 

Jeg ser også artifacts mye tidligere i aquamark enn i andre spill, i form av små hvite pixler i mørke partier inne i "undervannsbyen"

 

Offtopic: Jeg får artifacts i blant annet GTA vice city, Battlefield og IGI når jeg klokker CPU'en min fra 2,8GHz (p4 800FSB) til 3,2. Noen som vet hvorfor? Dette skjer ikke når jeg klokker ned til 3,0.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt vanlig kjølepasta på minnet også, men også en minimal dråpe med superlim i hvert av hjørnene. Kanskje ikke optimal, men er ihvertfall veldig fornøyd  :yes:

hva festet du på minnet da?

Små kobbersinker........

noe alla disse ??

Hvorfor driver du å roter med Minne heat sinks? Det fulgte da med på mitt Hercules kort......

jeg åpna underverket og fant ut at det faktisk var noen kobberliknende greier over minnet men de ligna ikke på de som man kan kjøpe for 15 kr per stykk iallefall

Lenke til kommentar

Står det ikke minne heatsinks på Hercules kortet ditt?

 

På mitt Hercules kort "Red edition" er det jo kobber-sinks på minnet både over og under kortet... samt en kjøleribbe på oversiden av gpu....men den har du vel ialfall?

 

Men jeg lurer på om jeg må ta av de under... for de kommer kanskje i veien for den Arctic kjølern...?

Lenke til kommentar

Har et connect 9600 np...hva passer til denne??

Har kjøpt vantec isberg, som skulle være jævlig bra. Men den passa faan ikke selv om det står at den skal det!! Irriterende...... Nå er det fortsatt bare en sink som kjøler. Tror den har kjempe potensialer. Klokker fra 325 til 410 nå. Tenk hvor langt den kunne ha nådd med luft kjøling! Noen som har noe forslag til hva jeg kan bruke???

 

Noen her som har det kortet kanskje...dele erfaring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...