Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei Jeg har etter en stunds jobb lagt Service Pack 1 sammen med Win XP Pro på samme CD. Jeg sletta harddisken og skulle endelig installere alt samlet, men så da jeg kom til der jeg skriver inn serienummeret så virket det ikke. Serienummeret var feil! Noen som kan svare meg så jeg får lagt inn Win XP med SP1 i samme slengen snarest mulig? Hilsen Geva Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Enten så har du en piratkopiert versjon av Xp, eller så har du skrevet feil kode. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Prøv å installer med den orgianle XP cden din, hvis det virker med den så har du gjort noe gærent med den cden med SP1. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kjenner noen som hadde det samme problemet med serialen de fant på nett, og svaret er som godeste JuZt3r sier; a) Du har en 'pirated edition' serial+CD b) Du har bare trykket feil når du taster inn serial'n Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ikke noe å tenke på engang.... Du har en pirra versjon av XP. Se å kjøp XP isteden!! Lenke til kommentar
Aanes Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Alternativt kontakte microsoft å anmelde deg selv, eller så kan jo noen her gjøre det:-) Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg hopper litt offtopic her, og spør er det mulig å bytte winXP serial key? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) jeg hopper litt offtopic her, og spør er det mulig å bytte winXP serial key? Dette er ikke et forum for diskusjon av piratkopiering. Har du en orginal XP-cd, trenger du I K K E å skifte cd-key. Dette problemet oppsto hos mange som hadde cdkeyen som begynte med fckgw elns og var brukt på maaaange xp installasjoner. Endret 2. februar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg hopper litt offtopic her, og spør er det mulig å bytte winXP serial key? Dette er ikke et forum for diskusjon av piratkopiering. Har du en orginal XP-cd, trenger du I K K E å skifte cd-key. Dette problemet oppsto hos mange som hadde cdkeyen som begynte med fckgw elns og var brukt på maaaange xp installasjoner. Det var et spørsmål. Jeg kjører hovedsaklig Linux, men har en win2k parisjon jeg bruker i noen tilfeller. Kommer heller aldri til å kjøre XP. Men jeg vet om mange som kjører det. og vel 90% av dem er sikkert piratkopier. Derfor lurer jeg på om det er mulig å bytte cdkey. Det hadde vært lugnt å bytte cd-key uten å miste instillinger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det var et spørsmål. Men likevel om hvordan man gjør noe ulovlig med XP ...med mindre man har to originale da, selvfølgelig Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det var et spørsmål. Men likevel om hvordan man gjør noe ulovlig med XP ...med mindre man har to originale da, selvfølgelig Jeg har faktisk tre orginale XP, og to orginale XP Office Pro. Idiotiske Microsoft lisenser, men er da lovlydig. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 ok, så var jeg kanskje litt krass da... men, ja, det er fullt mulig Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja, det går og skifte serial-key... cmd -> regedit hkey_local_machine\software\microsoft\windowsnt\current version\WPAEvents Klikk så på oobetimer å endre minst et av de tallan får å deaktivere windows. Run -> %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a (for at activation-screen ska kom opp..) Velg å aktivere via telefon.. Tast inn ny serial-key... Lukk vinduet og reboot... Så... (igjen..) Run -> %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a (denne gangen for og bekrefte...) Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 girl' date='04/02/2004 : 19:47'] Ja, det går og skifte serial-key... cmd -> regedit hkey_local_machine\software\microsoft\windowsnt\current version\WPAEvents Klikk så på oobetimer å endre minst et av de tallan får å deaktivere windows. Run -> %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a (for at activation-screen ska kom opp..) Velg å aktivere via telefon.. Tast inn ny serial-key... Lukk vinduet og reboot... Så... (igjen..) Run -> %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a (denne gangen for og bekrefte...) Håper dette var til hjelp yo babe, who's your daddy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå