Gå til innhold

Laaang ventetid hos komplett

Anbefalte innlegg

Bestilte denne pc'en på komplett 16/01/04: Komplett Athlon 64 3000+ PC 19" CRT

Ifølge nettsidene var alle delene inne 27/01/04 (tirsdag).

Aktuell ordrebeskrivelsen er såkalt 'plukkliste' og jeg har ennå ikke fått noen mail om når jeg kan forvente å få pc'en. Dermed ser det ikke ut som om jeg får pc'en før neste uke. :cry:

Synes dette er litt i lengste laget når det i skrivende stund er neste 2 uker siden jeg bestilte, og særlig siden de har hatt alle varene inne i flere dager allerede!

Har aldri brukt nettbutikk tidligere og lurer på om det er vanlig å måtte vente så lenge eller om jeg burde ta kontakt med komplett??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting tar tid (TTT)

Komplett.no har mye å gjøre og jeg er litt enig med deg at det burde kanskje gått litt hurtigere. Jeg har brukt Komplett mye og generelt så er jeg svært godt fornøyd med både servide og reaksjonstid. Kunne selvfølgelig tenkt meg at denne "plukkliste" tiden har vært kortet ned noe. Normalt så er vare 1-2 dager på plukkliste og deretter blir det postet. Postverket er heller ikke av de aller raskeste.

Du får trekke litt frisk luft og telle til 10 samt smøre seg med litt tålmodighet. :scared:

Lenke til kommentar
Bestilte denne pc'en på komplett 16/01/04: Komplett Athlon 64 3000+ PC 19" CRT

Ifølge nettsidene var alle delene inne 27/01/04 (tirsdag).

Aktuell ordrebeskrivelsen er såkalt 'plukkliste' og jeg har ennå ikke fått noen mail om når jeg kan forvente å få pc'en. Dermed ser det ikke ut som om jeg får pc'en før neste uke. :cry:

Synes dette er litt i lengste laget når det i skrivende stund er neste 2 uker siden jeg bestilte, og særlig siden de har hatt alle varene inne i flere dager allerede!

Har aldri brukt nettbutikk tidligere og lurer på om det er vanlig å måtte vente så lenge eller om jeg burde ta kontakt med komplett??

Hei.

Bestiller man deler fra komplett så er de da ganske raske, men bestillingen din er jo på en pc som komplett skal sette sammen og instalere prog vare + teste så da må man nok regne med noen dager xtra :thumbup:

Lenke til kommentar

john kr: Takk for svar.. Men burde ikke ting som har hatt lang ventetid siden deler ikke har vært tilgjengelige bli prioritert når delene endelig (etter 10 dager) kommer inn?

Ps: Har telt til 14dager*24timer*3600sekunder=1209600 allerede ;)

antiloop: takk for svar. Bor i Trondheim. Tror jeg skriver en mail med en gang og ber dem skynde seg(a.k.a få ræva i gir!).

mag

Lenke til kommentar

cash: takk for velkomsten! Er ny her, har virkelig fått sansen for hw de siste 3 ukene..Skriver mail nå.

mrgood: skjønner at det tar tid når de skal sette sammen og teste.. men mener at dette er noe de burde prioritere når det er gått såpass lang tid siden jeg bestilte. :)

Lenke til kommentar
john kr: Takk for svar.. Men burde ikke ting som har hatt lang ventetid siden deler ikke har vært tilgjengelige bli prioritert når delene endelig (etter 10 dager) kommer inn?

Ps: Har telt til 14dager*24timer*3600sekunder=1209600 allerede  ;)

antiloop: takk for svar. Bor i Trondheim. Tror jeg skriver en mail med en gang og ber dem skynde seg(a.k.a få ræva i gir!).

mag

ehm... Synes dette er å mase unødig på komplett. De har kanskje fått ett problem med maskinvaren? Eller noe slikt. Og som en ovenfor meg skriver: De skal tross alt bygge og testkjøre maskinen før de sender den til deg. Du skal være glad for at de(forhåpentligvis) tar ting seriøst og ikke bare slenger alt inn i kabinettet og smekker windows inn på den sånn på "DET" viset.. Gi komplett noen dager til. Logg deg også inn på posten.no når du har fått bekreftelse fra komplett, med det nummeret du får, så skal du se at de er ikke av det kjappeste laget de heller.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

redface: hører hva du sier og er enig i at det kan ta litt tid å sette sammen og teste og slikt. Men har sendt mail for å forsikre meg om at de faktisk har startet med dette.. Har liten erfaring med webshop, men hvis det var en vanlig butikk ville man ha fått beskjed fra butikken når det tar så lang tid fra bestilling til forventet levering. Det er tross alt snakk om en del kroner..

Lenke til kommentar

Ordren blir ikke iverksatt før de har alle delene på plass. Dvs at de kan starte tidligst å bygge din PC dagen etter den 27. januar og det var for 2 dager siden.

Jeg er litt usikker på hvor lang tid de trenger for å sette sammen en PC, men jeg antar at de bruker 3-5 dager før den går til pakking.

Så du kan ikke forvente denne PC'en hjemme hos deg før til neste uke, men jeg regner med at du kan se på statusen hvor langdt de er kommet i prosessen.

Ha en hyggelig dag. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti det samme, delene lå i plukklisten i 3 dager. Jeg ringte 2 ganger, og begge gangene lovte de at delene skulle gå ut på dagen.

Er nå i det siste at jeg har opplevd dette, før handlet jeg alltid hos komplett for det gikk raskt. Men nå har jeg begynt å handle andre plasser rett og slett fordi at jeg er av den utålmodige typen som hater ventetid. :)

Bor i Nordland og som regel er det postverket som er trege. :thumbdown:

Endret av inion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...