tøs Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hei. Jeg plages av et irc virus. Det er den typen som sender ut en link(også et virus) til alle som connecter den kanelen jeg er på. Jeg har kjørt the cleaner og norton antivirus utallige ganger, men jeg blir ikke kvitt det? Er det noen som har en løsning? jeg blir nemmelig banna fra servere, kanaler og lignende..noe som ikke er helt bra.. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Det er jeg ikke sikker på for the cleaner og norton finner ingen ting. Jeg har fjerna masser trojanse "shoit", og jeg har avinstalert mirc, og instalert det på nytt. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Fjernet du alle scipt osv? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jepp Hvis du kommer deg på irc så gå til #dmsetup @ efnet og spør etter hjelp der. Forresten, har du prøvd en fresh install av irc'en din? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Det har jeg gjort. Jeg har desuten vært inne på dmsetup, men siden jeg ikke kan svare på hvilket virus /trojan jeg har kan han ikke hjelpe meg.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Stikk innom her, søk etter mIRC, så går du igjennom og ser om noen minner om det du opplever. Mange innholder info om hvordan du skal fjerne viruset. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 her er en liten step-by-step guide http://www.zorbie.no/jpg-trojan/ Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du kan også prøve en gratis virusscan fra www.trendmicro.no.. de fjernet to virus fa maskien min som norton ikke klarte. Det er sikkert fordi at viruset "omgår" kjente virusscannere som er installert. Trendmicro scanner maskien din fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå