b-real Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Etter å ha søkt igjennom forumet så klarte jeg bare å finne Biltema som hadde Asfaltplate, så jeg lurer på...hvor kan jeg bestille slike asfaltplater? Et annet spm...er ikke de tøy-aktig i stoffet? Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Asfaltplater finner du med stor sannsynlighet hos forhandlere av bilrekvisita. Det er ikke de skummgummigreiene som du tenker på... Det er tunge svarte gummiplater. Det er jo tyngden som gjør at svingninger og ressonans i kabinettet slutter. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Biltema har ikke asfaltplater. Men du får kjøpt dem hos de fleste bilrekvisita-sjappene. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 hmmm hvor er Ljudia ? Takk på forhånd :smile: Lenke til kommentar
daho Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Oslo Du får også kjøpt de på torshov. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Bestilte en pakke med 1,5mm og en med 4 mm asfaltplater hos Ljudia. Håper disse funker bra. Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg kjøpte asfaltmatter på Torshov bilrekvisita til kabinettet mitt i dag og det funker bra! :smile: Det koster 69,- for den største (på størrelse med sidedørene på et Chiftec kabinett. Anbefales! Rolf Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 En annen fordel med disse mattene gjorde jeg da jeg la noen biter på min afreyy cd rom. Ble mye mindre bråk fra den kanten nå. før hadde jeg følelsen av at toppdekselet ville lette fra resten og ta av, men nå er lyden mye mer behagelig. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 17:29, Bøgge Bakken skrev:Bestilte en pakke med 1,5mm og en med 4 mm asfaltplater hos Ljudia. Håper disse funker bra. Hehe, nøyaktig det samme som jeg bestilte! :smile: Har montert det og greier. Men tja, jeg vet ikke helt om det ble sånn superstor forskjell. Tror det har mye og gjøre med kabinettkvalitet på forhånd. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg kledde insida på kabinettet mitt med 4mm asfalt plater tidligere i uka. Må si jeg er glad for det, maskinen støyer MYE mindre nå, klart det fortsatt er lyd derfra, men den er lissom mye rundere/mykere og ikke så plagsom. Absolut en ting å anbefale, sånn reint bortsett fra at kassa nå veier omtrent ett tonn da... :wink: Kjøpte dem på BilXtra jeg, men de fleste sånne bilsjapper har vel sånne. Lenke til kommentar
KreAture Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Billigere fra Ljudia! Da får du 4 styk 4mm tykke 50x40 plater for 198,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå