@lf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg trenger en bryter som skifter mellom 2 kretser. Strømmen går en vei når bryteren er i av posisjon og en annen vei når den er i på posisjon.. De må ha bryteren på elfa.. Noen som vet hvilken som kan passe?? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 En hvilken som helst bryter som har 1 pol og til-til bryter-beskrivelse. Du finner massevis under Elektromekanikk/Pneumatikk> Strømbrytere > vippestrømbrytere Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 finst vel på clasen og biltema også... Lenke til kommentar
@lf Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Disse vil vel sikkert funke, men jeg hadde ønsket en knapp som må holdes inn for å få strømmen gjennom vei 2. Dårlig forklart, men noen ideer?? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 nei det er ikke noe problem, jeg bare missforsto funksjonaliteten du var ute etter. Da går du på trykkstrømbrytere (i stede for vippestrømbrytere) og leter etter noen som er till-(till). Parantesen betyr at de er tilbakefjerende, man må altså holde knappen inne for å få kontakt den ene veien. Hvis du er i tvil når du har funnet en trykk-bryter du liker kan du jo bare poste varenummeret her så kan jeg verifisere for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå