Yazfat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kjøpte i november en 8 port switch fra komplett.no (3c16791-me) Når jeg satte i strømmen kom det en høyfrekvent lyd fra den, kontaktet komplett for å bytte den. De henviste meg til 3com sin support. Ringte 3com support og de låvet meg å sende en ny, etter at de veiledet meg gjennom en del skjemaer på nettet. Damen på 3com sa at det virket sån at de sendte en ny, og de ville sende et bud firma og hente den gamle. Etter en ukes tid kom det en ny switch hjem til meg, sendt fra dublin. De fulgte med et fraktbrev der jeg kunne se at det hadde kostet 3com 103 euro å få sendt pakken fra dublin til meg i telemark. Nå er vi straks i februar, og det har ikke kommet noen for å hente den gamle switchen enda. Er det mulig at de ikke gidder å bry seg med å hente den gamle switchen? Den virker 100%, bare med en høyfrekvent irriterende lyd Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du er nok forsvunnet i det store systemet deres. Er du en OK kar sender du mail/ringer tilbake og hvertfall gir beskjed om at du har den enda Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Synes det var en flott service. Tviler egentlig på om de gidder å bry seg med den gamle med feil på. Men som sagt i posten over, for å ha ditt på det tørre, ta en telefon til dem og spør hva du skal gjøre med den. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Som dere sier kan jeg jo sende en mail til dem. Kjekt å ha en ekstra switch å da men. Men det er vel tvilsomt at de gidder å bry seg om å hente en vare til ca 550 kr, når de har sent meg en ny + frakt på den var ca 100€ Det blir sikkert nye 100€ å hente den hos meg og levere den til dublin. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har opplevd at store 24 porter switcher heller ikke blir hentet fordi det rett og slett blir for dyrt, selv om det var en rimelig dyr switch. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Den høyfrekvendte lyden er forsåvidt normal etter det jeg vet. Har en 3com 8-porter switch rett ved siden av meg og hører den nå. Har til og med byttet den opp til 3 ganger, og alle switchene hadde den samme lyden. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Den høyfrekvendte lyden er forsåvidt normal etter det jeg vet. Har en 3com 8-porter switch rett ved siden av meg og hører den nå. Har til og med byttet den opp til 3 ganger, og alle switchene hadde den samme lyden. Den nye jeg fikk var fin fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå