Gå til innhold

3Com Retur


Anbefalte innlegg

Kjøpte i november en 8 port switch fra komplett.no (3c16791-me) Når jeg satte i strømmen kom det en høyfrekvent lyd fra den, kontaktet komplett for å bytte den. De henviste meg til 3com sin support.

 

Ringte 3com support og de låvet meg å sende en ny, etter at de veiledet meg gjennom en del skjemaer på nettet. Damen på 3com sa at det virket sån at de sendte en ny, og de ville sende et bud firma og hente den gamle. Etter en ukes tid kom det en ny switch hjem til meg, sendt fra dublin. De fulgte med et fraktbrev der jeg kunne se at det hadde kostet 3com 103 euro å få sendt pakken fra dublin til meg i telemark.

 

Nå er vi straks i februar, og det har ikke kommet noen for å hente den gamle switchen enda.

 

Er det mulig at de ikke gidder å bry seg med å hente den gamle switchen? Den virker 100%, bare med en høyfrekvent irriterende lyd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som dere sier kan jeg jo sende en mail til dem. Kjekt å ha en ekstra switch å da men.

 

Men det er vel tvilsomt at de gidder å bry seg om å hente en vare til ca 550 kr, når de har sent meg en ny + frakt på den var ca 100€

 

Det blir sikkert nye 100€ å hente den hos meg og levere den til dublin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...