Gå til innhold

Vil denne NB-kjøleren passe hos meg?

Caliber

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et abit ic7-max3 med en zalman cnps7000a-cu cpu-kjøler, og har nettopp bestillt denne. Plutselig slo det meg at denne kjøleren muligens ikke passer, men er selv ikke sikker. Trenger derfor svar fra dere, så fort som mulig!

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har et abit ic7-max3 med en zalman cnpsa-cu cpu-kjøler, og har nettopp bestillt denne. Plutselig slo det meg at denne kjøleren muligens ikke passer, men er selv ikke sikker. Trenger derfor svar fra dere, så fort som mulig!

Mvh,

Haakon

skulle tro den passer hvorfor skulle den ikke det?

ikke sikker da..

Lenke til kommentar
Hei.

Har et abit ic7-max3 med en zalman cnpsa-cu cpu-kjøler, og har nettopp bestillt denne. Plutselig slo det meg at denne kjøleren muligens ikke passer, men er selv ikke sikker. Trenger derfor svar fra dere, så fort som mulig!

Mvh,

Haakon

skulle tro den passer hvorfor skulle den ikke det?

ikke sikker da..

Tenkte at min gigantiske cpu-kjøler muligens vil være i veien.

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

er fullt klar over det, men vil den passe på tross av min sovernevnte cpu-kjøler? Haster!

Hei,

Har selv samme kjøler men på et ASUSP880-E Deluxe. Ut fra bilderne av NB-kjøleren vil jeg tro at jeg ville få et problem på mit hovedkort da NB sitter ganske tett på CPU soklen.

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

er fullt klar over det, men vil den passe på tross av min sovernevnte cpu-kjøler? Haster!

Hei,

Har selv samme kjøler men på et ASUSP880-E Deluxe. Ut fra bilderne av NB-kjøleren vil jeg tro at jeg ville få et problem på mit hovedkort da NB sitter ganske tett på CPU soklen.

Mvh

Kimmer

Takk. Men har allikevel ikke fått noen sikre svar som kan gjøre det klart om dette vil fungere eller ikke, noen der ute som vet....?

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...