zoom in Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det noen som kan anbefale et musikkprogram som jeg kan mixe/lage musikk på en enkel måte? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 skal du lage musikk selv, og ikke bare putte inn ferdige lyd/sang klipp, så kan du bruke cakewalk. Det er avansert men meget enkelt å bruke. skal du putte inn lyd/sang klipp kan du bruke e-jay. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Cubase Logic Audio Pro Tools FREE <- gratis og veldig bra -> Digidesign som nevnt Cakewalk Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Fruity Loops skal visst være et enkelt og simpelt å bruke, men kanskje for simpelt for deg? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Fruity Loops = FL Studio nå. FL Studio er enkelt å bruke, men støtter allikevel alt mulig. Dette er ikke noe "simpelt" program, da det kan alt. Støtter VST også, som er gigantisk fordel. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Fruity Loops = FL Studio nå. FL Studio er enkelt å bruke, men støtter allikevel alt mulig. Dette er ikke noe "simpelt" program, da det kan alt. Støtter VST også, som er gigantisk fordel. Oj! Så bra? Hmm, kanskje jeg burde ta i bruk den demoen jeg har av programmet, hadde vært litt kult å mikse litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå