misfit Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det mulig? kan jeg bare dytte spill i tlf? så lenge det er lagrings plass? har noen Ngage spill, kan de brukes? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nei tror nok ikke det går an. Men jeg kan prøve senere idag for sikkerhets skyld Skal poste tilbake når jeg er kommet hjem å får prøvd det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det mulig? kan jeg bare dytte spill i tlf? så lenge det er lagrings plass?har noen Ngage spill, kan de brukes? Nei Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 NGage-spillene er kodet for Series 60 og funker derfor ikke på P900. Lenke til kommentar
misfit Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Er ikke det også symbian realiterte spill? hva og hvor får jeg tak i stasj til tlf.min? prog+spill , finnes noe av dette gratis? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er ikke det også symbian realiterte spill? hva og hvor får jeg tak i stasj til tlf.min? prog+spill , finnes noe av dette gratis? Ja masse "gratis" på yahoo groups. Men hvis du er villig til å betale litt vil jeg anbefale Handango Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er ikke det også symbian realiterte spill? Sorry for dobbel post. Jo men det er beregnet for series 60 telefoner, p*00 er uiq. Og N-gage spill er jo egentlig kodet kun for N-gage, men noen greide å "cracke" koden, slik at man kan spille det på andre series 60 telefoner f.eks. 6600, 3650, 3660 og SX1. Lenke til kommentar
misfit Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Takk for info Gandalf :-) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bare hyggelig Her er det også en del programmer, spill, filmer, wallpaers osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå