Dr3as Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har laget side her nu, og faktisk den første jeg er i det minste bittelitt fornøyd med designet.. de forrige sidene var enkelt med noen greie farger(ikke det at denne ikke er enkel) men noen som har no innspill? Min Side Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Det ser veldig nybegynner aktig ut, men selvfølgelig er det jo en flott begynnelse! Lykke til! Endret 29. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Så veldig "paint" ut Rimelig kjip bevel & emboss eller noe sånt på firkantene. Times New Roman?! Mangler header og/eller footer Blir litt mye tomrom på venstresiden av innholdet hvis du ikke pakker rundt og under menyen Konklusjon: Likte det ikke Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) var ikke så veldig glad i den... veit ikke hvorfor... fargevalg, layout... litt av hvert egentlig. Tok en titt på kildekoden, og ser du har linket til eksternt stilsett, men allikevel satt "style" atributter på hver layer (div)... hvorfor det egentlig? er det ikke det stilsettet er til? btw: jeg bruker opera, og er ikke spesielt glad i sider som krever horisontal scrolling... Blir sånn når siden er satt opp med breddeverdier i px istedenfor %, og tror alle har 1024px å gå på i bredden... Det er også noen som liker å ha favoritter på venstresiden i IE, og dermed begrenser bredden på sidevisningen på samme måte som opera har "by default"... Endret 29. januar 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Så veldig "paint" ut Rimelig kjip bevel & emboss eller noe sånt på firkantene. Times New Roman?! Mangler header og/eller footer Blir litt mye tomrom på venstresiden av innholdet hvis du ikke pakker rundt og under menyen Konklusjon: Likte det ikke ny font kommer, er ikke halveis en gang bevel & emboss = har ikke så mye snøring på ps så syntes jeg det der ble rimelig greit.. kommer også en footer. Det med at det blir plass på sidene er jeg klar over.. skal prøve å komme på en bra løsning *tenker* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 var ikke så veldig glad i den... veit ikke hvorfor... fargevalg, layout... litt av hvert egentlig. Tok en titt på kildekoden, og ser du har linket til eksternt stilsett, men allikevel satt "style" atributter på hver layer (div)... hvorfor det egentlig? er det ikke det stilsettet er til? btw: jeg bruker opera, og er ikke spesielt glad i sider som krever horisontal scrolling... Blir sånn når siden er satt opp med breddeverdier i px istedenfor %, og tror alle har 1024px å gå på i bredden... Det er også noen som liker å ha favoritter på venstresiden i IE, og dermed begrenser bredden på sidevisningen på samme måte som opera har "by default"... bredden er jeg klar over.. prøvde litt med % men det rota mer til enn det greide å fungere.. Stilsettet skal bli putta inn i css fila til slutt.. layersene er laget av dw og blir derfor default i fila, men det skal flyttes over.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Oppsettet var nokså stilig, lite praktisk, men stilig. Grafikken var rett og slett ikke annet en ekkel og skitten med tydelige std effekter. Fargene hadde jeg ikke mye til overs for. Skulle også likt å se "greia" midtstilt i høyde og bredde, i stedet for klistra opp i hjørnet. Jeg synes at oppsettet er noe å jobbe md, men grafikken trenger klar forbedring. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tåpelige farger, var vanskelig å lese teksten i menyen fordi den gjorde en dårlig kontrast til bakgrunnen. Orginalt oppsett, det kan du fortsette med, men grafikkmessig bør du nok starte på nytt. Som PC sa, midtstill sida både vertikalt og horisontalt. OG FÅ VEKK TIMES NEW ROMAN! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 jaha, da prøver vi på nytt skulle ønske jeg hadde litt skillz når det gjelder design.. men men.. noen med no ideer til farger da. og midtstilt.. ja kanskje ikke dum ide.. men da får jeg vel lage den litt mindre bre også så den passer 1024 med favoritter oppe.. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) det arve mener er selvfølgelig: " jeg synes ikke fargene var så veldig praktiske siden de utgjør liten kontrast (tekst vs. bakgrunn). Orginalt oppsett, godt tenkt grafikken er kanskje ikke helt på topp, men layoutmessig ser det nokså bra ut. PS: times new roman er ikke noe særlig " Det gjelder bare å tolke det riktig Du er ute etter kritikk, og det får du... bruk den kostruktivt EDIT: tyrkleif Endret 29. januar 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 jaja tar i mot kritikken men det som er farlig med denne delen av forumet for meg er at jeg mister ALL selvtillit av å se på designene som er posta her men får se om vi finner på no når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jaja tar i mot kritikken men det som er farlig med denne delen av forumet for meg er at jeg mister ALL selvtillit av å se på designene som er posta her men får se om vi finner på no når jeg kommer hjem. slapp av kompis! Man jo begynne på et sted! Du har begynt Det er det som telles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå