Janster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, jeg har ymse programmer gåendes..f.eks av og til en winamp, og icq i bakgrunnen....pluss at jeg kanskje ser på en film på pc'en... MEN så kommer problemet...Lyden fra f.eks DVD filmer eller DIVX er av og til lav, så jeg må skru opp...men gud forby at en icq melding kommer inn da eller at jeg spiller en mp3 etter det, fordi da blir jeg døv og får ymse nær døden opplevelser.. Så noen som har opplevd det samme og funnet en eller annen løsning..fordi en god del programmer har rett og slett ikke volumkontroll noe som helst sted... Hilsen Jan Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har bare en løsning, å skru av den dødsens irriterende lyden fra ICQ og MSN også har resten av programmene stort sett volum kontroll Lenke til kommentar
Janster Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ante meg...jeg slipper ikke unna levendes skjønner jeg..humre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hadde det problemet med skype ip telefoni og når eg hørte på musikk så ble eg nesten døv hvis noen ringte. Vel det eg gjorde var å legge inn egen ringe lyd (samme som den gamle) men eg redigerte lyden og satte ned lyd styrken i selve lyden. Funker men foretrekker at det var egen volum kontrol i skype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå