Howard Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ny "profesjonell" 2D-grafikk fra NVIDIA NVIDIA lanserte i går et nytt medlem i sin Quadro-serie. Med Quadro NVS 280 tar selskapet sikte på å kapre "profesjonelle" 2D-brukere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mikk Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hvis dette fungerer på MS Fligth Sim så kunne det bli ganske sprøtt. 16 skjermer Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hvis dette fungerer på MS Fligth Sim så kunne det bli ganske sprøtt.16 skjermer hadde vært litt artig det helt full view... det blir neste realistisk det og for å bare ta av litt, så lager man et system som over lapper hverandre med 16 prosjektorer på en buet hvit vegg... *sikle* Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Vet ikke, jeg... Kanskje jeg er litt fordomsfull, men satser nok heller på Matrox eller ATI hvis jeg skal ha et godt 2D-kort. Disse to merkene har tradisjonelt hatt bedre bildekvalitet... Nei, vil ikke starte en nvidia vs ati-diskusjon, men det er bare min mening. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hadde nok heller kjøpt meg et Matrox Millennium P650 kort da, eller kanskje et Matrox Millennium P750, for å få triple-head! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har hatt P650, og var ikke særlig imponert! Så ikke noen bedre 2D kvalitet enn det ATI og NVidia klarer og levere. Faktisk så ble ytelsen også dårligere. Jeg leverte tilbake kortet og krevde pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå