Frustrert Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har fortsatt min t610 som jeg kjøpte i slutten av sommeren, og dette må være den mobilen jeg har vært mest fornøyd med ! Den holder jo fortsatt mål til andre mobiler på markedet, og da blir spørmålet: Når kommer neste telefon som kan tilby like mye nytt som t610 gjorde når den kom, i både brukervennlighet, design, funksjoner, pris osv. ? Jeg begynner å bli litt lei telefonen min og Siemens Sx1 og Nokia 6600 er vell state of the art akkurat nå.. men steget blir for lite med tankte på hva jeg må betale for det! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hva mener du med "steget er for lite"???? 6600, Sendo X, 3650,3660, SX1, p800, p900 + noen flere er symbian telefoner... Det gir nesten uante muligheter for masse 3.parts programvare... fjernkontroll, navigasjon, radio, mp3, office reader, spill, ++ nesten alt du kan tenke deg av rare program.... (som skifter profiler til tidspunkt/posisjon ol.) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 å skifte profil til best. tidspunkt var allerede med i 8310n min da...men mente hva du skjønte Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er rykter Flere steder på nettet om SE T650 bl.a. fra Eldar fra mobile review.com og rykter fra han har ofte stemt. ifølge ryktene har den 1mpixel camera, minnekort støtte, mp3 spiller, 176x220 oppløsnings tft skjerm med 262000 farger, fm radio.. http://mobile-review.com/forum2/showthread...=&threadid=5289 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå