Alte-to Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hei Jeg mener og ha sett et program som endrer Nr. og navn på selve Windows XP (navnet som Windows er Registrert på) slik at man slipper og legge inn OS på nytt. Dette gjelder en "sivilist" i midt'n av 30åra med "ny" brukt pc... og han så mørkt på full formatering... I quote "det er jo farlig det" noen som har navn på det programmet ? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Dette kan du fikse i regedit (start->kjør->regedit) HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion Der kan du forandre navnet på eier og firma. Bare å dobbeltklikke på verdien du vil endre. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei! Drar fram en gammel tråd jeg fant etter et søk i arkivene. Den regedit løsningen mars001 kom med funker bare delvis. XP blir riktignok registrert med det nye navnet, men office programmene står fortsatt registrert med det gamle navnet. Jeg har prøvd å installere office på nytt, men det står fortsatt at lisensen for produktene tilhører det gamle navnet. Noen som vet hvordan jeg kan forandre på det uten å formatere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå